x تبلیغات
تازه ها

خرید طلا برای نوزاد دختر و پسر

 خرید طلای کودک و نوزاد اصول و نکات مخصوص به خود را دارد. زمانی که قصد خرید طلا کودکان را دارید، باید به مواردی همچون سن کودک، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنین نوع قطعه طلا توجه کنید. در این مقاله سعی داریم راهنمای کاملی از خرید طلا برای کودکان و نوزادان در اختیارتان بگذاریم. اگر می‌خواهید به یک کودک یا نوزاد، طلا هدیه بدهید و پیش از آن نکات مرتبط با خرید طلای کودک را بدانید

اگر می‌خواهید برای نوزاد دختر طلا بخرید، گزینه‌های پیش رویتان زیاد است. شما می‌توانید انواع گوشواره، زنجیر، پلاک گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نکاتی که گفته شد تهیه کنید. طلاهای دخترانه از طرح‌های ساده، تک‌نگین و پرنگین تا طرح‌های رنگی و عروسکی را در برمی‌گیرند. زمانی که برای خرید طلای نوزاد اقدام می‌کنید، توجه کنید که طلاهای فانتزی و رنگی، کودک را بسیار بیشتر به خود جذب می‌کند. البته باید به این نکته دقت کنید که اگر می‌خواهید قطعه طلایتان را در همان ایام نوزادی برای او استفاده کنید، طلاهایی را بخرید که به لباس او سنجاق می‌شوند. برای خرید زنجیر طلای نوزاد دختر، طرح‌های ظریف‌تر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید آن را در رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد خریداری کنید.

انتخاب و خرید طلا برای نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب‌ها کمی سخت‌تر است. اغلب طلاهایی که برای نوزادان پسر خریداری می‌شوند شامل زنجیر، پلاک گردن، سنجاق سینه و دستبند است.

دستبندهای بند چرمی با پلاک فانتزی و عروسکی برای نوزاد پسر مناسب‌تر است. همچنین زنجیرهایی که برای پسران خریداری می‌شود، به این علت که در سنین بالاتر هم بتوانند از ان استفاده کنند، کمی ضخیم‌تر و تو پر است. عموما طلای زرد و طلای سفید، نسبت به طلای رزگلد طرفداران بیشتری برای انتخاب رنگ طلای پسران دارند.

منبع : https://www.asby.ir/

خرید طلای کودک به صورت آنلاین

 امروزه که خریدهای اینترنتی رشد و گسترش زیادی پیدا کرده‌اند، خرید آنلاین طلای کودک هم رواج یافته است‌. بسیاری از افراد، طرح‌های مورد نظرشان را از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مربوط انتخاب کرده و سفارش می‌دهند. برای خرید طلای کودک اینترنتی نکات مهم زیر را مورد توجه قرار دهید:

۱. حتما از فروشگاه‌ اینترنتی طلا شناخته شده و آنلاین شاپ‌های معتبر برای خرید غیرحضوری طلا اقدام کنید. یک فروشگاه معتبر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و متصل به درگاه‌های بانکی معتبر است.

۲. پیش از نهایی کردن خرید، مطمئن بشید که نوع طلای انتخابی شما برای کودکتان خطر آفرین نباشد.

۳. تا حد امکان، از فروشندگان جدول سایزبندی طلای کودک را دریافت کرده و براساس اندازه معین آن را خریداری کنید.

۴. حتما جعبه ای برای نگهداری از طلای نوزاد و کودک خود تهیه کنید. این نوع طلا با توجه به کوچک بودن، ظرافت مستعد گم شدن است.

۵. اگر به مشتریان فروشگاه و یا کسانی که قبلا از آن خرید کرده‌اند دسترسی دارید، درباره کیفیت کار، اصالت آن و چگونگی مراحل تهیه و خرید پرس‌وجو کنید و یا نظرات موجود در مورد فروشگاه آنلاین را بررسی کنید.

چنانچه خرید آنلاین طلای کودک با دقت و توجه بالایی انجام شود، می‌تواند یک راه مناسب و بدون دردسر برای خرید طلا باشد. پس با توجه به نکات گفته شده، خریدی دلپذیر و مطمئن را برای خودتان رقم بزنید.

آیا طلای کودک ارزش خود را موقع فروش از دست می‌دهد؟

خیر. طلا از هر نوع و جنسی که باشد، بدون توجه به اینکه مناسب استفاده افراد بالغ است، یا طلا کودک و نوزاد است هنگام فروش بر اساس قیمت روز طلا حساب خواهد شد. اما باید توجه کنید که مواردی مثل اجرت و مالیات بر ارزش افزوده ازآن کم می‌شود.

 

چگونه طلای کودک را انتخاب کنیم؟

 طلای کودک چه برای کادو دادن و چه برای سرمایه گذاری می تواند یادگاری باارزشی در مناسبت های مختلف باشد. در بازار و همچنین گالری طلای آزادی گزینه هایی عالی و ظریف برای کودکان وجود دارد اما هر کدام از آنها برای تمام سنین مناسب نیستند. پس بهترین طلا برای کودکان آن دسته هستند که مخصوص کودکان طراحی شده اند و آسیبی به آنها نمی زنند.

گوشواره های میخی برای نوزادان مناسب نیستند زیرا ممکن است به پشت گوش فرو رفته و باعث آسیب به کودک شوند اما گزینه بسیار خوبی برای کودکان بالای 7 سال هستند. برای نوزادان می توانید از میان گوشواره های حلقه ای هدیه ای انتخاب کنید.

یک زنجیر طلای ساده و کوتاه، هم برای دخترها و هم برای پسرها مناسب است و هر روز می توانند آن را در گردن خود داشته باشند.

دستبند و النگو هم برای نوزادان و کودکان ایده آلند؛ به شرطی که متناسب با سایز دست باشند.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

نکات کوتاه مهم در انتخاب طلای کودک

شاید فرزندتان دوست داشته باشد زیورآلات طلای خود را مدام بیاویزد. بنابراین شما باید سلامت کودک را هنگام انتخاب هدیه طلا در اولویت قرار دهید. به همین دلیل چند نکته را در اینجا ارائه می کنیم.

زیورآلاتی که قطعات ریزی دارند و امکان جدا شدن آن ها وجود دارد، برای خردسالان مناسب نیستند.

اکسسوری های طلا اسباب بازی نیستند که در همه ساعات و حتی زمان بازی روی گوش و گردن بچه ها باشند. در زمان خواب، طلای کودک را دربیاورید.

گوشواره ها باید زود به زود تمیز شوند تا از انتقال آلودگی ها به بدن و پوست کودک جلوگیری شود.

هیچ وقت اجازه ندهید بچه ها طلاهای خود را وارد دهان کنند.

گاهی نیاز است که با بزرگ تر شدن بچه ها، طلاهای آن ها را عوض کرد چرا که امکان تنگ شدن آنها وجود دارد.

طلای کودک از قدیم تا امروز و از امروز تا همیشه هدیه باارزشی بوده و خواهد بود. اگر به دنبال طلای بچه گانه هستید و نمی دانید کدام اکسسوری با کدام طرح را انتخاب کنید، ما در گالری طلای آزادی آماده ارائه مشاوره و جدیدترین و به صرفه ترین طلاهای بچه گانه هستیم.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی

شمع و لنت هیوندای

 

کمپانی های خودرو سازی کیا و هیوندای دارای لوازم یدکی مهم و حساس هستند. لوازم یدکی هیوندای باید اصل و مرغوب باشد وگرنه می‌تواند به خودرو شما آسیب برساند. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با دو مورد از مهمترین لوازم یدکی هیوندای آشنا کنیم. شمع و لنت دو تا از مهمترین لوازم یدکی در هر خودرویی است که باید برای خرید آنها یکسری نکات را رعایت کرد. با ما همراه باشید.

شمع ماشین چیست و چگونه کار می‌کند؟

موتور ماشین های به اصطلاح دورن سوز که عمدتا از بنزین برای روشن شدن کمک میگیرند بدون وجود الکتریسیته کار نمیکند. نه تنها سیستم سوخت رسانی بلکه اغلب بخش های ماشین نیز با برق و الکتریسیته ناشی از روشن شدن موتور کار میکنند.

در این بین، یکی از بخش های خودرو که نقش مهمی در روشن شدن ماشین دارد شمع ها هستند. این شمع ها با کمک وایر شمع به سیستم احتراق ماشین متصل هستند.

دینام با چرخش خود نیروی الکتریسیته تولید کرده و سپس به شمع ها منتقل میکند. سپس شمع ها با جرقه زدن، یک قوس الکتریکی ایجاد کرده و موجبات جابجایی پیستون و سرانجام تولید نیرو را فراهم میکنند.

لنت خودرو چیست و چگونه کار می‌کند؟

زمانی که خودرو میخواهد از توقف بایستد نیازمند یک اصطکاک قابل توجه است. وظیفه تولید این اصطکاک مستقیما برعهده سیستم ترمز است که آن هم نهایتا از لنت ترمز برای توقف استفاده میکند. لنت ها به محض اینکه ما پا روی پدال ترمز گذاشتیم به سمت دیسک ها فشرده شده و با ایجاد یک اصطکاک قابل توجه باعث کم شدن سرعت و در نهایت توقف کامل خودرو میشوند.

طول عمر شمع خودرو

اغلب کمپانی های خودرو در دفترچه راهنمای خودرو خود میزان و مدت عملکرد درست شمع را مینویسند. معمولا باید حدود 50 هزار کیلومتر سالم باشند و به خوبی کار کنند. اما زمان تعویض شمع میتواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

زمان تعویض لنت هیوندای

نکات زیر میتوانند به شما کمک کنند تا بفهمید چه زمانی نیاز به تعویض لنت ترمز کیا دارید:

·        وارسی چشمی ساده: زمانی که لنت ها سالم باشد شما باید با نگاه کردن از میان رینگ ها بتوانید حداقل 3 میلی متر از ضخامت لنت ها را ببینید. اگر نتوانید با  چنین صحنه  ای مواجه شوید بهتر است که سریعا به فکر تعویض آن ها باشید.

·        چراغ هشدار: خودوهای نوینی مثل هیوندای و کیا اغلب سنسور لنت ترمز دارند و زمانی که لنت ها رو به کاهش هستند آلارم میدهند. با اولین آلارم شما باید یک دست کامل لنت هیوندای یا کیا را تعویض کنید.

·        شنیدن صدای عجیب مثل خرخر از لنت: معمولا زمانی که ضخامت لنت ها کم میشود صداهای خاصی از آن هنگام ترمز کشیدن از آن شنیده میشود. اما اگر این صدا خرخر و شبیه به صوت بود احتمالا کل لنت ترمز هیوندای شما تمام شده و نیاز به تعویض دارید.

·        لرزیدن غیرعادی پدال ترمز: وقتی حس کردید حین ترمز گرفتن ترمز، پدال زیر پایتان در حال لرزیدن است وقت تعویض لنت خودرو رسیده  است.

سخن آخر

بسیاری از افراد هنگام خرید لوازم یدکی خودرو هایی همچون کیا و یا هیوندای می‌ترسند که مبادا قطعه مورد نظر اصل نباشد و یا از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید هر یک از قطعات کیا و یا هیوندای حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید تا از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان داشته باشید.

نکات کوتاه مهم در انتخاب طلای کودک

 محبوبیت طلای کودک برای هدیه دادن هر روز بیشتر می شود و دلیل آن هم نیاز چندانی به توضیح ندارد. چه برای کادوی تولد و چه برای موفقیت های تحصیلی و عیدی، طلا برای کودکان می تواند یک یادگاری ارزشمند باشد.

 

از طرفی، بیشتر والدین برای فرزندانشان طلا را به عنوان سرمایه خریداری می کنند. طلا نه تنها برای کودکان بلکه برای نوزادان هم می تواند هدیه خوبی باشد. اما اگر قصد خرید طلا برای کودکان و نوزادان را دارید، بهتر است نکاتی را در این باره بدانید تا طلای مناسبی را برایشان انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

شاید فرزندتان دوست داشته باشد زیورآلات طلای خود را مدام بیاویزد. بنابراین شما باید سلامت کودک را هنگام انتخاب هدیه طلا در اولویت قرار دهید. به همین دلیل چند نکته را در اینجا ارائه می کنیم.

زیورآلاتی که قطعات ریزی دارند و امکان جدا شدن آن ها وجود دارد، برای خردسالان مناسب نیستند.

اکسسوری های طلا اسباب بازی نیستند که در همه ساعات و حتی زمان بازی روی گوش و گردن بچه ها باشند. در زمان خواب، طلای کودک را دربیاورید.

گوشواره ها باید زود به زود تمیز شوند تا از انتقال آلودگی ها به بدن و پوست کودک جلوگیری شود.

هیچ وقت اجازه ندهید بچه ها طلاهای خود را وارد دهان کنند.

گاهی نیاز است که با بزرگ تر شدن بچه ها، طلاهای آن ها را عوض کرد چرا که امکان تنگ شدن آنها وجود دارد.

طلای کودک از قدیم تا امروز و از امروز تا همیشه هدیه باارزشی بوده و خواهد بود. اگر به دنبال طلای بچه گانه هستید و نمی دانید کدام اکسسوری با کدام طرح را انتخاب کنید، ما در گالری طلای آزادی آماده ارائه مشاوره و جدیدترین و به صرفه ترین طلاهای بچه گانه هستیم.

 

در انتخاب طلای کودک به چه چیزهایی توجه کنیم؟

 در زمان انتخاب طلای بچه گانه علاوه بر زیبایی ظاهری باید به بی خطر بودن آن برای کودک توجه کرد. و این ها تنها دو مورد از فاکتورهای مهم انتخاب طلای کودک هستند. باقی موارد را در ادامه می خوانید.

عیار طلا

اکثر افراد و همچنین کودکان به طلا حساسیت ندارند اما همانطور که می دانید، زیورآلات طلا آلیاژ بوده و با فلزات دیگر ترکیب می شوند. به همین خاطر، امکان دارد درصد بسیار کمی از کودکان نسبت به آن حساسیت نشان دهند. بهتر است طلاهایی با عیار بالا برای کودکان و نوزادان تهیه کنید و در صورت مشاهده التهاب پوستی، بلافاصله اکسسوری را درآورید.

سایز و راحتی

بچه ها همیشه در حال بازیگوشی و جنب و جوش هستند. پس قبل از خرید طلای کودک به این نکته توجه کنید و زیورآلاتی را در نظر بگیرید که خیلی تنگ و یا بزرگ نباشند. طلا را باید به راحتی به انگشت و مچ آویخت؛ در غیر اینصورت، برای کودک آزاردهنده خواهد بود.

اگر قصد خرید آنلاین طلا را دارید، با استفاده از راهنمای اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند می توانید اکسسوری با سایز مناسب را برای کودکتان انتخاب نمایید.

طرح و شکل

حتی اگر به قصد سرمایه گذاری برای کودک طلا می خرید، از خرید طلاهایی که برای بزرگسالان طراحی شده اند خودداری کنید. طلای کودک یک طلای سبک است که با در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی این قشر سنی طراحی می شود. طلای کودک ضد حساسیت بوده و التهاب پوستی ایجاد نمی کند.

طول زنجیر طلای کودک

اگر گردنبندی را برای فرزند خود یا آشنایان در نظر گرفته اید، طول زنجیر آن نباید خیلی بلند یا کوتاه باشد. فروشنده می تواند در این باره کمک زیادی به شما بکند. حتما سن و جنسیت کودک را به فروشنده بگویید تا بهترین گزینه ممکن را در اختیارتان قرار دهد.

بیشتربخوانید :

 

خودرو کیا و خرابی سنسور اکسیژن موهاوی

 کمپانی خودرو سازی کیا یکی از قدیمی ترین کمپانی های خودرو سازی کره است که خودرو های بسیار با کیفیتی مانند موهاوی را تولید می‌کند. امروز در این مقاله علاوه بر اینکه قصد داریم شما را بیشتر با این کمپانی کره ای آشنا کنیم می‌خواهیم درمورد یکی از مهمترین لوازم یدکی کیا یعنی سنسور اکسیژن در خودرو موهاوی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کمپانی کیا موتورز

کیا موتورز که در سال 1986 تنها 26 دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال 1987 در فاصله تنها یک سال، تولیدش را به 95٫000 دستگاه افزایش داد. در سال 1992، کیا موتورز آمریکا، در ایالات متحده آمریکا شروع بکار نمود. ﺍولین خودروی دﺍرﺍی برند کیا، در ﺍیاﻻت متحده ﺍز طریق 4 شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن و در فوریه 1994 به‌فروش رفت. ﺍز ﺁن زمان، کیا به صورتی روش‌مند فعالیت خود رﺍ توسعه دﺍد. نمایندگی‌های فروش در سال 1994 مدل کیا سفیا ﺍین شرکت رﺍ به فروش رساندند و بعد ﺍز مدتی، ﺍندک خط تولید محصول ﺍین شرکت، ﺍز طریق مدل کیا اسپورتیج، شرکت گسترش یافت.

شرکت کیا موتورز از قدیمی ترین شرکت های خودرو ساز کره جنوبی در ابتدا فعالیت خود را در سال 1944 با تولید مفتول های فلزی و دوچرخه سواری ، و در سال 1952 با ساخت موتور سیکلت ، کامیون و خودروی سواری آغاز کرد.

نقش سنسور اکسیژن

سوند لامبدا یک قطعه الکترونیکی است که نسبت اکسیژن موجود در یک گاز یا مایع را اندازه گیری می کند.این نسبت به نام نسبت لاندا خوانده می شود. در موتور احتراق داخلی این سنسور نسبت اکسیژن موجود در گازهای خروجی از اگزوز را اندازه گیری می کند.

نشانه های خرابی سنسور اکسیژن

اگر یکی یا چند نشانه از موارد زیر را در خودروی خود مشاهده کردید، اطمینان داشته باشید که سنسورهای اکسیژن آن دچار ایراد شده است.

  • عقربه سرعت شمار شلاق زده و از حدی مشخص بالاتر نمی‌رود.
  • در سر بالایی‌ها و هنگام دنده معکوس خودرو ریپ می‌زند
  • هنگام ترمز ناگهانی و یا روی دست اندازها خودرو تمایل به خاموش شدن دارد.
  • خودرو در دنده ٢ کله می‌کند

عملکرد سنسور اکسیژن

سنسور اکسیژن در حقیقت مقدار اکسیژن نسوخته در اگزوز را نشان می دهد و معادل میزان اکسیژن نسوخته ولتاژی تولید می کند که در کمترین غلظت اکسیژن، معادل ٠.١ ولت و در بیشترین غلظت، معادل ٠.٩ ولت است.

ECU خودرو از این سیگنال ولتاژی استفاده می کند تا چگونگی وضعیت احتراق سوخت در موتور را تحلیل کرده و پس از آن به بهترین شکل ممکن غلظت سوخت در برابر هوا را تعیین کند. به این ترتیب مصرف خودرو کم می شود و آلاینده های خروجی از اگزوز آلودگی کمتری خواهند داشت. در خودروی موهاوی یک سنسور اکسیژن هم بعد از کاتالیست قرار می گیرد تا راندمان این کاتالیست را مورد بررسی قرار دهد.

سخن آخر

شما برای اینکه بهترین قطعات را با پایین ترین قیمت برای خودرو خود تهیه کنید نیاز دارید تا حتما اطلاعات خود را در زمینه های لازم افزایش دهید. برای همین منظور ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید سنسور اکسیژن مناسب و اصل برای خودروی خود از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید.

خودرو کیا و خرابی سنسور اکسیژن موهاوی

 کمپانی خودرو سازی کیا یکی از قدیمی ترین کمپانی های خودرو سازی کره است که خودرو های بسیار با کیفیتی مانند موهاوی را تولید می‌کند. امروز در این مقاله علاوه بر اینکه قصد داریم شما را بیشتر با این کمپانی کره ای آشنا کنیم می‌خواهیم درمورد یکی از مهمترین لوازم یدکی کیا یعنی سنسور اکسیژن در خودرو موهاوی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کمپانی کیا موتورز

کیا موتورز که در سال 1986 تنها 26 دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال 1987 در فاصله تنها یک سال، تولیدش را به 95٫000 دستگاه افزایش داد. در سال 1992، کیا موتورز آمریکا، در ایالات متحده آمریکا شروع بکار نمود. ﺍولین خودروی دﺍرﺍی برند کیا، در ﺍیاﻻت متحده ﺍز طریق 4 شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن و در فوریه 1994 به‌فروش رفت. ﺍز ﺁن زمان، کیا به صورتی روش‌مند فعالیت خود رﺍ توسعه دﺍد. نمایندگی‌های فروش در سال 1994 مدل کیا سفیا ﺍین شرکت رﺍ به فروش رساندند و بعد ﺍز مدتی، ﺍندک خط تولید محصول ﺍین شرکت، ﺍز طریق مدل کیا اسپورتیج، شرکت گسترش یافت.

شرکت کیا موتورز از قدیمی ترین شرکت های خودرو ساز کره جنوبی در ابتدا فعالیت خود را در سال 1944 با تولید مفتول های فلزی و دوچرخه سواری ، و در سال 1952 با ساخت موتور سیکلت ، کامیون و خودروی سواری آغاز کرد.

نقش سنسور اکسیژن

سوند لامبدا یک قطعه الکترونیکی است که نسبت اکسیژن موجود در یک گاز یا مایع را اندازه گیری می کند.این نسبت به نام نسبت لاندا خوانده می شود. در موتور احتراق داخلی این سنسور نسبت اکسیژن موجود در گازهای خروجی از اگزوز را اندازه گیری می کند.

نشانه های خرابی سنسور اکسیژن

اگر یکی یا چند نشانه از موارد زیر را در خودروی خود مشاهده کردید، اطمینان داشته باشید که سنسورهای اکسیژن آن دچار ایراد شده است.

  • عقربه سرعت شمار شلاق زده و از حدی مشخص بالاتر نمی‌رود.
  • در سر بالایی‌ها و هنگام دنده معکوس خودرو ریپ می‌زند
  • هنگام ترمز ناگهانی و یا روی دست اندازها خودرو تمایل به خاموش شدن دارد.
  • خودرو در دنده ٢ کله می‌کند

عملکرد سنسور اکسیژن

سنسور اکسیژن در حقیقت مقدار اکسیژن نسوخته در اگزوز را نشان می دهد و معادل میزان اکسیژن نسوخته ولتاژی تولید می کند که در کمترین غلظت اکسیژن، معادل ٠.١ ولت و در بیشترین غلظت، معادل ٠.٩ ولت است.

ECU خودرو از این سیگنال ولتاژی استفاده می کند تا چگونگی وضعیت احتراق سوخت در موتور را تحلیل کرده و پس از آن به بهترین شکل ممکن غلظت سوخت در برابر هوا را تعیین کند. به این ترتیب مصرف خودرو کم می شود و آلاینده های خروجی از اگزوز آلودگی کمتری خواهند داشت. در خودروی موهاوی یک سنسور اکسیژن هم بعد از کاتالیست قرار می گیرد تا راندمان این کاتالیست را مورد بررسی قرار دهد.

سخن آخر

شما برای اینکه بهترین قطعات را با پایین ترین قیمت برای خودرو خود تهیه کنید نیاز دارید تا حتما اطلاعات خود را در زمینه های لازم افزایش دهید. برای همین منظور ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید سنسور اکسیژن مناسب و اصل برای خودروی خود از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید.

بودجه مورد نظر خودرا برای خرید طلا مشخص کنید

 پیش از خرید طلا مانند هرخرید دیگری بهتر است سقف بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. این نکته را بدانید که با بودجه کم هم می توانید به انتخاب مورد نظر خود برسید.

بودجه خرید طلا برای هدیه

یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین بودجه خرید طلا برای هدیه، شخصی است که شما هدیه طلا را برایش در نظر گرفته‌اید. و فاکتور مهم دوم، مناسبتی که برای آن این هدیه را آماده می‌کنید. به طور مثال اگر با بودجه کم تصمیم دارید برای یکی از دوستان خود هدیه طلای ارزان بخرید، یکی از بهترین کارها خرید زیورآلاتی است که ساختار اصلی آن‌ها با سنگ های نیمه قیمتی و یا جنس چرم با کیفیت ساخته شده است و با یک پلاک زیبای طلا زینت داده شده اند. یکی از مزیت های این گونه زیور آلات تنوع بسیار زیاد آن ها در طرح و رنگ است. به همین دلیل در بین جوانان بیش از پیش محبوب شده اند. زیرا با هر تیپ و لباسی قابل استفاده هستند.

اگر قصد خرید هدیه طلا برای مناسبت مهمتری را دارید و به طور مثال زیورآلاتی که انتخاب کرده اید با جواهراتی مانند الماس و یا زمرد تزئین شده است، می‌توانید همان مدل را با سنگ های اتمی خریداری کنید. به این شکل ممکن است قیمت نهایی تا نصف مبلغ نمونه اولیه برای شما تمام شود و در عین حال جلوه و زیبایی خاص خودش را هم حفظ کند.

بودجه خرید طلا برای سرمایه گذاری

خرید طلا همیشه سرمایه گذاری مطمئنی است و احتمال ضرر کردن سرمایه گذاران در آن پایین است. در هنگام خرید طلای ارزان برای سرمایه گذاری مهمترین عاملی که باید در نظر گرفته شود، بیشترین سود شما در زمان فروش است. با توجه به مواردی که در قسمت تعیین قیمت طلا به آن‌ها اشاره شد باید زیورآلاتی خریداری کنید که حداقل میزان افت قیمت را میان قیمت خرید و فروش داشته باشد.

یکی از شکل های طلا که در تمام جهان برای سرمایه گذاری مورد توجه بوده و هست شمش های یک گرمی طلا ست. همچنین سکه یکی دیگر از پر طرفدارترین گزینه ها برای سرمایه گذاری طلا است. سکه های طلا با وزن های مختلف تولید و فروخته می‌شوند. شمش ها و سکه های طلا هیچگونه اجرت ساخت طلا و هزینه های اضافی دیگر ندارند. و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید به طور مستمر سکه های طلا را به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری مناسب خریداری کنید.

بودجه خرید طلا برای خودم

چه کاری از هدیه دادن طلا به خودتان بهتر؟! حالا که پای خودتان درمیان است، کم کردن کیفیت اصلاً گزینه مناسبی نیست! پس پیشنهاد ما خرید بهترین کیفیت و بیشترین ظرافت با بودجه مورد نظر شماست. اگر به فکر خرید طلای ارزان برای خودتان هستید ابتدا نوع زیورآلات موردنظر خود را انتخاب کنید، سپس تصمیم بگیرید که دوستدارید آن‌را در چه شرایطی استفاده کنید؟(مهمانی، اداری، روزمره، و…).پس از آن تصمیم بگیرید که قصد هماهنگ سازی آن با چه‌لباس ها و دیگر زیورآلاتی را دارید. در انتها طرح کلی آن را مشخص کنید و روی عیار طلای مورد نظر به جمع بندی برسید.

اگر در پیدا کردن طرح مورد نظرتان ناموفق بودید نگران نباشید! شما می‌توانید از طرح مورد نظر خود عکس تهیه کنید و یا با ارتباط با کارشناسان ما طرح خودرا به صورت کاملاً انحصاری ترسیم کنید. سپس طلا سازان تریص محصول مورد نظر شما را طراحی کرده و طی ۵ تا ۷ روز کاری تولید می‌کنند! همچنین در صورت درخواست شما با استفاده از راه کارهایی مانند توخالی کردن طلا و سایر متدهای هنرمندانه تا جایی که از استحکام مطلوب کاسته نشود تلاش می‌کنیم که هزینه محصول نهایی را به بودجه شما نزدیکتر کنیم.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

هیوندای سوناتا

هیوندای سوناتا یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت کره ای هیوندای است که امروز در این مقاله قصد داریم تا بیشتر سوناتا 2020 را مورد برسی قرار دهیم. دقت داشته باشید که هیوندای نیز مانند کیا از لوازم یدکی و قطعات جانبی حساس برخوردار است و باید قطعات هیوندا حتما اصل و با کیفیت باشند. در انتهای مقاله نیز به شما خواهیم گفت که اگر هیوندای س.وناتا 2020 دارید، لوازم یدکی آن را از کجا تهیه کنید.

برسی سطحی هیوندای سوناتا

اگر اخبار ماشین‌ها را دنبال می‌کنید و چشم‌تان به تبلیغ جدید هیوندای افتاده باشد، حتما متوجه این موضوع شده‌اید که هیوندای سوناتای ۲۰۲۰ یک خودروی مدرن با فناوری‌های سطح بالاست. اگر هم این شانس را داشته‌اید که این خودرو را از نمای نزدیک ببینید حتما متوجه طراحی خاص و زیبای آن شدید.

از نظر آپشن‌های اولین فناوری که به چشم می‌آید سیستم پارک دستی به وسیله کنترل از راه دور است که به راننده این امکان را می‌دهد که از خودرو پیاده شود و با استفاده از دکمه‌های ریموت خودرو ماشین را پارک کند. هوش مصنوعی این خودرو قادر است تا حرکات جزئی فرمان را به صورت اتوماتیک تنظیم کند تا خودرو به صورت دقیق داخل خط قرار بگیرد. البته باید در نظر داشته باشیم که سیستم پارک اتوماتیک این خودرو خیلی کند حرکت می‌کند و شاید برای همه‌ی موقعیت‌ها مناسب نباشد. اما اگر جای پارک محدود بود می‌توان از این آپشن کمک گرفت و ماشین را پارک کرد.  

دومین فناوری جدیدی که در هیوندای سوناتا 2020 به کار رفته، سوویچ دیجیتال این خودرو است است. این سوویچ در حقیقت برنامه‌ای است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از طریق گوشی هوشمند خود به عنوان سوویچ ماشین استفاده کنید.

می‌توان گفت که طراحی داخلی خودرو هم به نسبت مدل‌های سال‌های پیش تا حدود زیادی تغییر پیدا کرده است. سیستم مانیتورینگ خودرو و داشبورد طراحی ساده و زیبایی دارند و همچنین استفاده از صفحه نمایش تعبیه شده بسیار آسان است. بعلاوه جای کافی هم برای تمامی سرنشین‌ها یافت می‌شود.

لوازم یدکی هیوندای سوناتا 2020 و سخن آخر

اگر شما یکی از دارندگان خودرو هیوندای در کشور هستید و می‌خواهید بدانید که از کجا قطعات یدکی این خودرو را بخرید که از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید، می‌توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید.

در ضمن به یاد داشته باشید که تحقیق کردن باعث می‌شود تا بیشترین حد ممکن جلوی ضرر های مالی گرفته شود و بهترین تصمیم را برای خرید یک محصول مخصوصا برای خودروی خود بگیرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 صفحه بعد