x تبلیغات
تازه ها

4 نکته مهم که باید برای پوشیدن و خرید سینه ریز طلا رعایت کنید

 

1 لباس‌های خود را در نظر بگیرید

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که راهنمای شما برای پوشیدن و استفاده کرد از زیورآلاتی مثل سینه‌ریز و گردنبند طلا می‌شود، لباس است. لباس مهمانی خود را بپوشید و برای رنگ و لعاب دادن بیشتر به لباس و ظاهر خود از یک گردنبند با جزئیات بیشتر و طراحی جسورانه‌تر استفاده کنید. سخت شد؟ نه نگران نباشید؛ همه جزئیات را با شما در میان خواهم گذاشت.

گردنبندها یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که می‌تواند جذابیت لباس شما را بیشتر کنند اما همه چیز می‌تواند زیر سایه طرح، مدل و جنس لباس تغییر کند. لباس‌‌های شب از آن دسته مواردی است که دست شما را در انتخاب سینه ریز طلا بازتر می‌گذارد. سینه‌ریزها و گردنبندهای سنگین برای لباس‌های ساده انتخاب خوبی است. درواقع سادگی ظاهر لباس را با سینه‌ریز جبران می‌کنید و سنگینی سینه‌ریز را با لباس خنثی. گردنبندهای بیضی چند ردیفی برای استایل‌‌های شیک و رسمی مناسب است. لباس‌های کژوال یا راحت‌تر هم ترکیب خوبی با گردنبندهای چندلایه می‌سازند.

2. معجزه رنگ و ترکیب از قلم نیفتد

سینه‌ریزهای تک‌رنگ خود را با لباس‌های رنگارنگ امتحان کنید! قرار است برای یک‌بار همه که شده سبکی جسورانه‌تر و متفاوت‌تر داشته باشیم، پس از انتخاب لباس با رنگ‌های مختلف نترسید. سینه‌ریزهای تک‌رنگ برای لباس‌های رنگارنگ گزینه مناسبی است. انگار که تمام مهره‌های بازی را سر جای خود چیده باشید تا همه چیز برای یک درخشش چشم‌نواز و خاص آماده باشد.

بیشتر بخوانید:

3. سینه ریز طلا را با یک لباس ساده بپوشید

لباس‌هایی که روزانه استفاده می‌کنیم معمولاً آن‌قدر پرزرق‌وبرق و خاص نیستند که توجه زیادی به خود جلب کند اما من یک فوت کوزه‌گری برایتان دارم! اگر می‌خواهید ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید، سینه ریز گردنبند طلا را به همین لباس‌های ساده و روزانه خود اضافه کنید تا معجزه زیبایی آن را ببینید. همه چیز درخشان‌‌تر از حد تصورتان می‌شود، حتی همان لباس ساده و روزانه همیشگی. به دلیل چشم‌گیر بودن و بولد بودن اکثر مدل های سیه ریز، بهتر است که لباس مورد استفاده همراه آن ساده باشد تا از شلوغ شدن بیش از حد استایل شما جلوگیری کند.

4. گردنبندهای خود را مناسب زمان و مکان بپوشید

برخی مدل‌های گردنبند هستند که در یک مهمانی شیک و بی‌نظیر به نظر می‌رسند اما برای استفاده در یک محیط اداری و رسمی گزینه خوبی نیست. این هوشمندی شما را می‌رساند که بدانید هر لباس، زیورآلات و گردنبندی را مناسب موقعیت خود بپوشید. حتی اگر قصد پوشیدن سینه‌ریز و گردنبند طلا در محل کار را دارید، سراغ آنهایی بروید که خیلی سنگین و پرکار نباشند. استایل و ظاهر شما در محل کار می‌تواند الهام گرفته از رنگ‌‌‌های سبک و روشن باشد اما جواهرات بزرگ و رنگارنگ را برای مهمانی‌ها و مراسم‌هایی نگه‌دارید که قرار است دعوت شوید.

منبع : طلافروشی اینترنتی

ترفندهای رنگ مو

 برای کسانی که چند تار زلفشان سفید است، و می خواهند با رنگ کردن از شرشان خلاص شوند، گفته شده که به سراغ ریشه ها بروند.

اول ریشه ها را رنگ بزنید و۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد رنگ مو را تا انتهای نوک ساقه بکشید و بعد از چند دقیقه آب بکشید.

اگر بیشتر موهای‌تان سفید است اول از جلوی سر شروع به رنگ کردن مو کنید. اگر شقیقه‌ها سفید بودند اول شقیقه‌ها را رنگ کنید و بعد از پشت سر شروع کنید. در کل هرجا که سفیدی بیشتر بود اول آنجا را رنگ کنید و بعد قسمت‌های دیگر.

اگر هم سفیدی موهای‌تان کم است ابتدا از پشت سر و از ریشه شروع به رنگ کردن مو کنید. بعد بغل‌ها و سپس جلوی سر را چون جلوی سر حرارت بیشتری دارد.

داستان نوک موها و قیچی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید رعایت کرد تا نتیجه بهتری از رنگ کردن موها به دست بیاید، این است که اگر نوک موهای شما به هر دلیل دچار موخوره شده است باید قبل از رنگ کردن آنها را کوتاه کنید.

موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی، رنگ را در خود نگه دارد و بعد از مدت کوتاهی رنگش از بین می رود و به اصطلاح، موها بدرنگ می شود.

بنابراین بهتر است قبل از رنگ کردن حتما سر موهای تان را کوتاه کنید تا قسمت های خشک و آسیب دیده ای در موی تان وجود نداشته باشد.

جنس ظرف مهم است۰۰۰

کارشناسان سالن های زیبایی و آرایشگران توصیه می کنند، برای رنگ کردن، رنگ مورد نظرتان را در یک ظرف غیرفلزی بریزید

دارندگان موهای زبر توجه کنند!

اگر موهای شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ است، شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آن ها را نرم کنید، چون با نرم کردن، لایه های کوتیکول رنگ را بهتر جذب می کنند.

بیشتر بخوانید :

مراقب نرم کننده باشید

شما نباید از چند ساعت قبل از رنگ کردن از نرم کننده استفاده کنید، چند ساعت قبل از رنگ کردن فقط شامپو کنید. اگر می خواهید موهای تان خوب رنگ بگیرد باید هیچ چیزی مثل چربی یا کثیفی روی موها نباشد.

برای اینکه نرم کننده هم اثر خوب خود را داشته باشد، وقتی حسابی موهای خود را آب دادید،  با انگشتان یا یک شانه دندانه درشت به خوبی نرم‌کننده را بین موها پخش کنید.

عجول نباشید!

در شستن رنگ مو عجول نباشید. زمان شستشو را بر اساس بروشور رنگ مو تنظیم کنید. اگر زمان مناسب برای نوع رنگی که استفاده کرده اید حداکثر زمان لازم برای رنگ گیری مو است اجازه دهید تا در حداکثر زمان تعیین شده، رنگ روی مو باقی بماند.

موهای خاکستری و سفید دیرتر از موهای رنگی، رنگ می گیرند و اگر شما چنین موهایی دارید باید بیشتر از حد معمول صبر کنید تا به نتیجه مطلوب برسید و موی شما بهتر رنگ را جذب کند.

آبکشی و ریزش موها

بعد از رنگ‌کردن موهای‌تان سعی کنید آنها را با آب سرد بشورید، این روش تا حدی از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

شامپو شاید برای وقتی دیگر!

بعد از رنگ کردن حداقل تا ۲۴ ساعت نباید موها را شامپو زد، تا رنگ بتواند به خوبی در هر ساقه مو نفوذ کند.

 

دکلره

اگر می خواهید چهره طبیعی تری داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که هیچوقت از رنگ هایی که نیاز به دکلره مو دارند، استفاده نکنید، چون علاوه بر اینکه رنگ موی شما را مصنوعی نشان می دهد، ممکن است سبب آسیب جدی به ریشه های مو سوزاندن آنها نیز شود.

وازلین در جایگاه یک پوشش

از وازلین برای چرب کردن نواحی گوش، پشت گردن و خط رشد مو در پیشانی و کنار گوش استفاده نمایید.

این کار باعث می شود تا از رنگ شدن پوست تان در هنگام رنگ موی سر جلوگیری کنید

منبع : دوره های آموزش آرایگشری الماس نشان

مدل‌های دستبند طلا چرم طلا مردانه

 اینجا قرار است که از جذاب‌ترین مدل‌های دستبند چرم طلا برای خرید طلا برای آقابان  نام ببرم. این مدل‌ها را از بین تحقیقاتی که درباره دستبند چرم و طلا انجام داده‌ام و تجربه‌هایی که در برخورد با آقایان شیک‌پوش داشته‌ام جمع‌آوری کرده‌ام. پس اگر دوست دارید در نگاه دیگران مثل یک جنتلمن خوش‌تیپ دیده شوید، این مدل‌ها را به یاد داشته باشید:

دستبند طلا مردانه چرم با پلاک دو اسمی

اگر دوست دارید که به نامزد، همسر یا دوست صمیمی‌تان یک هدیه خاص و جذاب بدهید که همیشه شما را به خاطر داشته باشد، دستبند طلا مردانه چرم با پلاک دو اسمی بخرید. به نظر من جذاب‌ترین هدیه برای یک نفر، هدیه‌ای‌ است که او را به یاد هدیه‌دهنده بیندازد و چه چیزی بهتر از پلاک‌های دو اسمی و دستبند بند چرمی؟

باید بگویم که پلاک دو اسمی طلا از ترکیب زیبا و هنرمندانه دو اسم در کنار هم ساخته می‌شود و در یک نگاه می‌توانید هر دو اسم را ببینید. برای خرید این مدل دستبندها باید پلاک‌های آن طبق اسم‌هایی که شما می‌خواهید طراحی شود. اگر به دنبال خرید یک هدیه ماندگار برای یار ماندگار خود هستید، به توصیه‌های من گوش کنید و همین حالا این مدل دستبند را سفارش دهید!

دستبند چرم طلا پهن

قطعا می‌دانید که دستبندهای چرم در اندازه‌های مختلفی وجود دارند این سبک دستبند برای افرادی که مچ پهن و استخوان‌بندی درشت دارند هم بسیار مناسب است. پلاک طلا و خصوصا پلاک‌های دو اسمی که بزرگ‌تر و یا طولانی‌تر هستند، روی دستبند طلا چرم پهن بهتر قرار می‌گیرند.

دستبند چرم و طلا مردانه با پلاک اسم

رایج‌ترین و یا شاید بتوان گفت محبوب‌ترین مدل در میان دستبند‌ طلا چرم مردانه، دستبند چرم با پلاک اسم است. من فکر می‌کنم مردانی که این سبک دستبندها را انتخاب می‌کنند، اعتماد به نفس بالایی دارند و می‌خواهند نامشان را به زیبایی و با روشی متفاوت به دیگران بگویند! پلاک اسم روی دستبند طلا مردانه چرم در انواع گوناگون و سبک‌های نوشتاری مختلفی وجود دارد، از سبک تحریری گرفته تا فانتزی و لاتین.  به نظر من بهترین معیار برای انتخاب بین حالات نوشتاری مختلف پلاک اسم طلا این است که به نوع تیپ خود توجه کنید. اگر تیپ و استایل لباس پوشیدن شما سنتی، ساده یا هنری است از پلاک اسم فارسی تحریری یا نستعلیق استفاده کنید. اگر نوع پوشش شما مدرن‌تر است و روی دیگر اجزاع لباستان از کلمات انگلیسی استفاده شده است، از پلاک اسم لاتین استفاده کنید.

دستبند طلا چرم بافت

علاوه‌بر مدل‌های دستبند چرم معمولی، دستبند چرم و طلا بافت هم طرفداران زیادی دارد. به نظر من این سبک دستبند برای کسانی که مچ‌های باریک و یا استخوانی دارند مناسب است. دستبند طلا و چرم بافت مردانه برای ست کردن با انواع لباس‌های اسپرت و گاهی مجلسی مناسب است و زیبایی منحصربه‌فردی را به شما می‌بخشد.

دستبند چرم طلا مردانه دست‌دوز و طبیعی

اگر شما هم مثل من روی کیفیت بند چرمی و زیبایی و ظرافت آن حساس هستید، دستبند چرم طلا مردانه دست‌دوز را انتخاب کنید. کیفیت چرم‌های دست‌دوز و طبیعی بسیار بالاست و دوام خوبی دارد. همچنین رنگ‌های متنوع و طبیعی آن باعث می‌شود که قدرت انتخاب بالایی داشته باشید. در عین حال اگر قصد هدیه دادن را دارید، این گزینه می‌تواند به نفیس‌تر بودن هدیه شما کمک کند.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی  

کنیک آرایش صورت گرد

 داشتن صورت گرد به نوعی یک نکته مثبت در ظاهر هر کسی است. نتیجه تحقیقات مختلف نشان میدهد اشخاصی که از صورت گردی برخوردار هستند، به نسبت سایر افراد دیرتر پیر میشوند. در فرهنگ های مختلف داشتن یک صورت گرد به نوعی نشان دهنده لطافت زنانه است. و آرایش این صورت ها بسیار جذاب و چالش برانگیز است. اگر شما از جمله خانم هایی هستید که صورتی گردی دارید و میخواهید با تعدادی از تکنیک های آرایش صورت گرد آشنا شوید حتما ادامه این مقاله از دوره های آموزش آرایگشری الماس نشان را بخوانید.

ویژگی های صورت های گرد

از لحاظ آناتومیکی افرادی که دارای صورت های گرد هستند، اغلب دارای چانه های گرد و گونه هایی برجسته و هایلایت هستند. به عبارتی فرم کلی صورت آن ها منحنی و خوش فرم است.

اغلب این افراد به واسطه گرد بودن صورت ممکن است چاق به نظر برسند. اما در بیشتر موارد، این افراد واقعا چاق نیستند و تنها صورتی پر دارند. به دلیل خوش فرم بودن صورت های گرد، کسانی که دارای صورت لاغر و استخوانی هستند تلاش میکنند با کمک آرایش صورت خود را گرد کرده تا کمی چاقتر به نظر برسند.

بیشتر بخوایند:

تکنیک های آرایش صورت گرد

۱. نحوه اعمال سایه چشم برای صورتهای گرد

اصولا هدف از آرایش علاوه بر پوشاندن عیوب و ایرادات ظاهری صورت، زیباتر کردن آن است. چهره گرد به تنهایی زیبا است و ما باید برای زیباتر نشان دادن این چهره ها، تا آنجا که ممکن است روی چشم ها مانور داده و روی برجسته کردن آن ها تمرکز کنیم.

بنابراین برای برجسته کردن چشم ها بهتر است از سایه چشم‌هایی به رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی و رنگ های دیگری مثل بنفش و آبی تیره استفاده کنیم. با استفاده از این رنگ ها شما در واقع به نوعی به چشم و ابرو شکل میدهید.

کشیده تر کردن چهره به صورت جزئی میتواند هدف دیگری در آرایش صورت گرد باشد، برای این منظور شما باید ابروها را زاویه دار در بیاورید.

۲. کمک گرفتن از برنزه کننده ها در آرایش چهره گرد

یکی از مورد علاقه ترین لوزام آرایشی برای این چهره ها، استفاده از برزنده کننده ها است. برزه کننده ها می توانند صورت های چاق، گرد و توپر را کمی استخوانی نشان داده و از حجم صورت کم می کنند.

به طور معمول برنزه کننده ها را در ترکیب با کانتورها، باید در خطوط چانه و فرورفتگی های مختلف صورت اعمال کرد.

۳. لزوم استفاده از کانتور در آرایش صورت گرد

نوع آرایش گونه ها در چهره های گرد نیز اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به منظور ایجاد تغییرات در صورت، بهتر است روی گونه ها از هایلایتر استفاده کنید. اعمال هایلایت روی پوست استخوان های گونه به برجسته تر شدن گونه ها و زیباتر شدن فرم صورت کمک میکند.

بعد از اعمال هایلایت روی گونه ها، زیر آن ها را با کمک کمی کانتور تیره رنگ، کم حجم کرده و گود نشان دهید.

۴. نحوه صحیح اعمال رژ گونه در آرایش صورت گرد

متاسفانه برخی از افرادی که چهره گردی دارند به اشتباه فکر میکنند اگر روی گونه های خود رژگونه بزنند صورتشان گردتر و پرتر میشود. بنابراین تا آنجا که ممکن است رژگونه نمیزنند. سالن زیبایی الماس نشان توصیه میکند که برای آرایش چهره های گرد حتما از رژگونه هایی با رنگ های مات و گرم استفاده کنید. تا متوجه تاثیر آن در فرم کلی صورت شوید.

برای این منظور سعی کنید که به بخش تحتانی پوست استخوان گونه، رژگونه بزنید و سپس آن را با کانتور گونه ادغام کنید. تنها با کمک این تکنیک میتوانید فرم گرد صورت خود را کمی کشیده تر کرده و زیباتر به نظر برسید.

۵. بهترین نوع رژ لب برای آرایش چهره گرد

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، آرایش صحیح ابرو و چشم میتواند تا حد زیادی چهره را تغییر دهید. برجسته سازی صورت تنها به آرایش ابرو و چشم محدود نمیشود و آرایش لب ها نیز میتواند به زیباتر شدن و ایجاد تغییرات بزرگ در صورت منجر شود. در خصوص چهره های گرد، خانم ها بهتر است از رژ لب هایی با رنگ قرمز بیشتر بهره ببرند.

 

روی شمش طلا چه چیزهایی حک شده است؟

 اگر به سطح شمش‌ها خوب نگاه کنید، نوشته‌هایی را می‌بینید که بر آن حک شده است. این نوشته‌ها، به وسیله قالب‌هایی که برای ساخت شمش به کار می‌روند، روی آن‌ها درج می‌شوند.

هر شرکت سازنده شمش طلا، موظف‌ است اطلاعات کاملی از جمله عیار شمش، نام شرکت و کارخانه را روی آن درج کند. این کار برای جلوگیری از ساخت شمش‌های تقلبی صورت می‌گیرد و به نوعی، تضمین کننده اصالت آن است. وقتی شما اقدام به خریداری شمش می‌کنید، با بروز هر نوع مشکلی در شمش، به وسیله این اطلاعات خاص، می‌توانید شرکت و کارخانه سازنده را به راحتی پیدا کنید.

۱. عیار شمش طلا

عیار شمش طلا، اولین چیزیست که باید بر روی شمش حک شود. این عیار معمولا ۹۹۹ یا همان ۲۴ است.

۲. وزن شمش طلا

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که حک شدن آن بر سطح شمش ضروریست، وزن آن است. وزن دقیق هر شمش باید به دقت روی آن درج شود. حساسیت این کار تا اندازه‌ای است که باید وزن نمایان شده روی ترازوی دقیق طلافروشان، با وزن نوشته شده روی شمش‌ها برابر باشد.

۳. کد شناسایی شمش طلا

همانطور که هر یک از مصنوعات طلا، یک کد شناسایی اختصاصی دارند، شمش‌ها نیز باید این کد را روی خود داشته باشند. کد شناسایی برای شمش‌ها، از طریق آزمایشگاه‌های عیارسنجی صادر می‌شود. این آزمایشگاه‌ها، زیر نظر اتحادیه صنف سازندگان، فروشندگان طلا و جواهر کار می‌کنند. دقت کنید که کدهای شناسایی، معتبر و قابل استفاده باشند. پس مراقب درج کدهای تقلبی و دروغین روی آن‌ها باشید.

۴. نام و آرم کارخانه سازنده شمش طلا

شما هر محصول معتبری را که بخرید، چه طلا باشد و چه کالای دیگری، نام و آرم کارخانه و یا شرکت سازنده، روی آن حک شده است. شمش‌های طلا هم دقیقا از همین قاعده پیروی می‌کنند. در کنار دیگر اطلاعات موجود روی شمش طلا، آرم و نام کارخانه آن هم حک می‌شود. این کار دست سوء‌استفاده‌کنندگان و متقلبان را از انجام هر فعالیت غیرقانونی کوتاه می‌کند.

بیشتر بخوانید :

 

 

چرا سرویس طلای ایتالیایی؟

 انتخاب و خرید طلا کاری است که باید وقت و زمان زیادی را برای آن صرف کنید تا یک انتخاب دقیق و ماندگار داشته باشید. بسیاری از افراد در مواجه با طلاهای ایتالیایی، این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا سرویس طلای ایتالیایی؟ مهم‌ترین دلایلی که برای خرید سرویس طلا ایتالیایی وجود دارد و به عنوان بهترین انتخاب برای شما مطرح می‌شوند، موارد زیر هستند:

۱. دوام و استحکام

سرویس طلای ایتالیایی به خاطر تکنیک ها و ابزارهایی که در تولید آن استفاده می‌شود، و چیرگی بالای استادکاران تولید کننده‌ی آن از دوام و استحکام بسیار بالایی دارند. این ویژگی برای خرید  و استفاده در هر طلایی بسیار مهم است.

۲. زیبایی و درخشندگی چشم‌نواز

اگر سرویس طلا ایتالیایی را در کنار دیگر سرویس‌های طلا قرار دهید، متوجه تفاوت در زیبایی و درخشندگی آن خواهید شد. چه چیزی مهم‌تر از زیبایی و جلوه در سرویس طلا؟!

۳. شهرت فراوان

همانطور که اشاره کردیم، طلای ساخت ایتالیا در سراسر دنیا مشهور است. بنابراین شما با داشتن آن به هر کجای دنیا که بروید، می‌توانید به راحتی طلای خود را با قیمت واقعی آن بفروشید.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی طلا

۴. طراحی به روز اروپایی

مهم‌ترین مؤلفه درمورد طلای ایتالیایی، نوع طراحی آن است. طراحان ایتالیایی از معروف ترین طراحان جهان هستند. برخی از محصولات این طراحان به صورت محدود تولید شده و فقط در مزایده های خاصی فروخته می‌شود. به همین دلیل اکثر طلا ایتالیایی طراحی های بسیار خاصی دارند که نمونه آن در ایران تولید نمی‌شود.

۵. قیمت بالا هنگام فروش

از آنجایی که قطعات طلا و سرویس طلا ایتالیایی قیمت و اجرت ساخت بیشتری نسبت به سایر طلاها دارد، هنگام فروش هم با قیمت بیشتری فروخته می‌شود. بنابراین اگر شما برای خرید طلای ایتالیایی هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید، هنگام فروش نیز سود بیشتری خواهید کرد.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی

مزایای خرید آنلاین طلا

 

صرفه‌جویی در زمان

برخلاف خرید حضوری طلا  از فروشگاه که صرفا در تایم محدودی در دسترس هستند، فروشگاه آنلاین در هر زمان از شب و روز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات است و این مزیت به خصوص برای افراد پر مشغله و یا والدینی که فرزند کوچک دارند بسیار مفید خواهد بود. در فروشگاه آنلاین با صرف کمترین زمان امکان بهترین انتخاب فراهم است.

برنامه‌ی خرید

خرید آنلاین طلااز وب سایتی که شما قادر به بازدید تمامی محصولات آن هستید تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما فراهم می‌کند.

مقایسه قیمت‌ها

با وجود وب سایت فروش آنلاین شما می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را با سایر محصولات مقایسه کنید که این مسئله برای انتخابی بهتر به شما کمک خواهد کرد.

اطلاع از اخبار جدید

وقتی شما عضو وب سایت فروشگاه آنلاین می‌شوید با عضویت در خبرنامه می‌توانید از تخفیفات، اخبار جدید، محصولات و غیره به سرعت خبردار شوید. این نوع فروشگاه‌ها هر از چند گاهی تخفیفات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

انتخاب نامحدود

در فروشگاه‌ها به دلیل محدودیت فیزیکی در سایت‌ها، تنوع انتخاب و کالا برای شما بسیار محدود است اما در فروشگاه آنلاین شما در روند انتخاب محدود نخواهید بود و دامنه‌ی گستره‌تری از انتخاب در دست خواهید داشت.

سهولت در حمل و نقل

وقتی شما خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهید دیگر نیازی به خروج از خانه، پیدا کردن جای پارک، معطلی در پمپ بنزین و یا معطلی در صف فروشگاه نخواهید داشت.

دسترسی آسان به تجربیات مصرف کنندگان

مصرف کنندگان تجربیات و نظرات خود را می‌توانند در وب سایت فروشگاه‌ها به اشتراک بگذارند. این مورد به انتخاب خریدار جدید بسیار کمک خواهد کرد زیرا با دسترسی به نظرات دیگران امکان خرید آگاهانه برای او فراهم می‌شود.

حذف محدودیت جغرافیایی

ممکن است محصول مورد نظر شما در شهر محل سکونتتان وجود نداشته باشد ولی با خرید آنلاین امکان خرید از هر شهری برای شما فراهم است.

منبع : مجله طلا و جواهر

آشنایی مدل‌های گوشواره طلا ارزان قیمت

 اگر برای خرید گوشواره طلای ارزان قیمت و مناسب بودن این گزینه‌ی کاربردی قانع شدید؛ وقت آن رسیده از پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین مدل‌های گوشواره طلا برای‌تان صحبت کنم:

گوشواره میخی زنانه طلا

گوشواره‌های میخی یکی از پرطرفدارترین مدل‌هایی است که بین خانم‌ها بسیار مورد قبول است. مدلی که هم می‌توان برای استفاده‌ی روزمره و همیشگی پوشید و هم در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی و صمیمی، انتخاب خوبی برای تکمیل سبک و استایل شخصی است. این گوشواره‌ها برای هر فرم صورتی کاربرد دارند. طرح‌های پروانه، برگ، بته و قلب از جمله طرح‌های مینیمالی هستند که حس‌وحالی رها و آزاد دارند. اگر هم به دنبال طرحی چشم‌گیرتر هستید می‌توانید مدل قلب و مروارید را انتخاب کنید. این مدل دارای طراحی برجسته است و دو مروارید سفید رنگ نیز در مرکز قلب‌های خود دارد که آن‌را چشم‌گیرتر کرده است به همین دلیل یکی از طرح‌های جذاب گوشواره طلا میخی ارزان است.

گوشواره زنانه زنجیری طلا

گوشواره طلا ارزان دیگری که با طرح‌های مختلف و شیک می‌توانم پیشنهاد کنم گوشواره زنانه زنجیری است. گوشواره‌های آویز به‌طور کلی برای کسانی که صورت‌های گرد و مربعی شکل دارند یک انتخاب خوب است که می‌تواند تناسب را در چهره ایجاد کند. این گوشواره‌های آویز ارزان قیمت برای یک موقعیت نیمه رسمی یا مهمانی خاصی که دوست دارید سبکی متفاوت اما در عین حال ظاهری ساده و صمیمی داشته باشید مناسب است. طرح‌های گل و آویز، گوی و پولک و سنگ یا مروارید جزء مدل‌های این گوشواره است.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

گوشواره زنانه حلقه‌ای طلا

کسانی که انتخاب و سلیقه‌ی آنها به سمت طرح‌های ساده‌تر و هندسی‌تر می‌رود، گوشواره‌های حلقه‌ای را از بین مدل‌های متنوع بازار بیشتر دوست دارند! من به شخصه گوشواره‌های حلقه‌ای را از آن دسته مدل‌هایی می‌بینم که حداقل یک یا دو طرح مختلف آن باید در کمد و استایل شخصی هر فرد وجود داشته باشد. افرادی که فرم صورت آنها گرد است بهتر است از گوشواره‌های دایره‌ای بزرگ دوری کنند اما باز هم طرح‌های حلقه‌ای دیگری وجود دارد که برای فرم صورت این افراد مناسب است. به‌طور مثال اگر مثل من فرم صورت‌تان گرد و دایره‌ای شکل است از گوشواره‌های حلقه‌ای بیضی شکل یا مربعی شکل استفاده کنید که تناسب را در تصویر بصری فرم صورت ایجاد می‌کند. همچنین بعضی از این مدل‌ها به‌خاطر سادگی که دارند می‌تواند به چشم یک سرمایه‌گذاری با اجرت کم باشد و در زمان فروش نگران کم شدن درصد بالایی از قیمت آن نباشید.

بیشتر بخوانید : خرید طلا

گوشواره زنانه فانتزی طلا

گوشواره زنانه فانتزی طلا هم مورد دیگری است که قصد دارم برای انتخاب در بین طرح‌های متنوع گوشواره ارزان قیمت از آنها با شما صحبت کنم. طرح‌های فانتزی و اسپرت معمولا یک انتخاب راحت برای استفاده‌ی روزانه یا موقعیت‌های صمیمی و دورهمی‌های ساده است. تنوع طرح‌ها و رنگ‌هایی که در این مدل وجود دارد می‌تواند برای انتخاب رنگ و طرح لباس راهنمای خوبی باشد. گوشواره‌های فانتزی نسبت به انوع مدل دیگری که معرفی کردم از تنوع بالاتری برخوردار اند و برای هر سلیقه‌ای می‌توان مدل مناسب را پیدا کرد.

 

 

نماد قلب در جواهرات

 نماد قلب همیشه در طراحی جواهرات استفاده می‌شود و هیچ گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد. بسیاری از طراحان جواهر با استفاده از شکل ساده قلب، طرح‌های خلاقانه و شگفت‌انگیزی را می‌سازند. طلا و جواهرات طرح قلب اصولاً جزو بهترین هدایا برای نشان دادن علاقه خود به یک نفر است. به این دلیل که طرح قلب یک تصویر سمبلیک است که احساسات عمیق و عاشقانه را نشان می‌دهد.

از جمله طرح‌های محبوب برای طلا و جواهرات طرح قلب می‌توان به طرح طلا دوقلب اشاره کرد. برخی از مردم اعتقاد دارند که این طرح به این معنا است که عشق هرگز تمام نمی‌شود و این چرخه تا ابد ادامه دارد.

سمبل قلب در طلا و جواهرات نشان‌دهنده‌ی اتحاد و کنار هم بودن دو نفر تا پایان عمر است. برای والدین هم این هدیه نمادی از عشق کامل و احساسات عمیق نسبت به فرزندشان است.

یکی دیگر از طرح‌های پرطرفدار برای طلا و جواهرات با طرح قلب استفاده از طرح بی‌نهایت قلب است. طلاوجواهرات با طرح بی‌نهایت قلب به دلیل معنایی که دارد اغلب برای هدایای نامزدی، عروسی و سالگرد عروسی انتخاب می‌شوند.

کلام آخر

طرح قلب در همه جای جهان نماد عشق و احساس است چون تمام باورها، احساسات و عواطف ما در قلب‌مان جمع شده. بر همین اساس است که ما در فروشگاه آنلاین گالری پرسته، طرح‌های بسیار متنوع و جذاب از طلا با نماد قلب را عرضه می‌کنیم. این محصولات زیبا از جنس طلای ۱۸ عیار هستند و برای نشان دادن عشق و علاقه و برای هدیه دادن به فرد موردعلاقه‌تان، بهترین گزینه هستند.

بیشتر بخوانید :

 

 

نگاهی به دستبند و اهمیت استفاده از آن در استایل

 انواع دستبند طلا همیشه در طول تاریخ توسط مردان و زنان مورداستفاده قرار می‌گرفته و همچنان نیز یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌هاست. در در دوران باستان مردم از متریال‌های مختلفی مانند عاج حیوانات، صدف، مرجان یا فلزات پایه برای ساختن دستبند و النگو استفاده می‌کردند. امروزه طراحان علاوه بر این مواد، از انواع نخ‌های مکرمه، چرم و پلاستیک هم برای ساخت دستبند استفاده می‌کنند.

البته هدف و دلیل استفاده از دستبند در گذشته متفاوت بوده. به طور مثال، در برخی تمدن‌ها، دستبندهای مخصوصی درست می‌کردند تا برای آنها خوش‌شانسی در جنگ را به دنبال بیاورد. مثلاً وایکینگ‌ها بر این باور بودند که با پوشیدن نوعی دستبند ویژه می‌توانند در جنگ علیه دشمنان پیروز شوند. به طور کلی، نمادپرستی و نسبت دادن ویژگی‌های خاص به جواهرات در تمدن‌های باستانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. اما در زمان حال، این اکسسوری صرفاً جنبه‌ی تزئینی دارد.

از آنجا که دستبند در طرح‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار موجود است، عموما یافتن گزینه مناسب که با سلیقه و بودجه فرد جور در بیاید کار چندان آسانی نیست. به همین خاطر گالری طلای آزادی  تصمیم گرفته تا در این راستا به شما کمک کند تا بتوانید مناسب‌ترین دستبند را بر اساس سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

نگاهی به دستبند و اهمیت استفاده از آن در استایل

دستبند از هر جنس و با هر طرحی که باشد در تکمیل تیپ افراد نقش مهمی می‌تواند ایفاء کند. به طور کلی، انواع زیورآلات که جزو اکسسوری‌های محبوب و رایج بین مردم هستند در راستای افزایش جذابیت ظاهری افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ که دستبند هم از این قاعده مستثنا نیست. به طور مثال فرض کنید که تیپ کژوال یا اسپرت دارید و اگر با چنین استایلی از دستبند طلای پر نگین (دستبند تنیس) استفاده کنید به هیچ عنوان تیپ شما جذاب نخواهد بود. چرا؟ چون چنین دستبندهایی مخصوص مراسم رسمی و مهمانی‌های شب هستند و برای تیپ اسپرت باید دستبند اسپرت هم انتخاب کنید. مثلاً دستبندهای بافت یا چرمی، یا اگر طلا دوست دارید دستبندهای زنجیری نازک و ساده با تیپ اسپرت جور در می‌آیند.

همچین بهتر است که زیورآلات خود را همیشه بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید. مثلاً اگر دست‌های بزرگی دارید، حتماً دستبند طلای درشت خریداری کنید. چون دستبندهای ظریف روی دست‌های شما جلوه‌ی چندان زیبایی ندارند و اصلاً به چشم نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید : طلافروشی اینترتی آزادی

 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 صفحه بعد