x تبلیغات
تازه ها

فرمول محاسبه قیمت طلا در زمان خرید طلا از طلافروشی

 این حق شماست که بدانید به طور دقیق قیمت خرید طلا یی که قصد خرید آن را دارید چگونه محاسبه می‌شود؛ طلافروشان با فرمول زیر قیمت نهایی طلای مورد پسند شما را حساب می‌کنند:

۹% مالیات بر ارزش افزوده + ۷% سود طلافروش + (وزن طلا × (اجرت ساخت + قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار))

ممکن است طلافروشانی را ببینید که به صورت متفاوتی از این فرمول استفاده می‌کنند مثلاً اول مالیات بر ارزش افزوده را حساب می‌کنند و بعد سود طلافروش را، یا گاهی وزن کل طلا را آخر از همه در آن ضرب می‌کنند باید بگوییم جای نگرانی نیست چون پایه و اساس تمام این فرمول‌ها یکسان است و فرقی به حال قیمت نهایی طلا ندارد؛ قبل از آنکه مثالی بزنیم ابتدا هر کدام از اجزای این فرمول را توضیح می‌دهیم. با دی اجرت همراه باشید.

حرف خودمانی: گاهی اوقات ممکن است طلافروشانی را ببینید که در هنگام محاسبه قیمت طلا، به جای آن که ۷% سود مغازه و ۹% مالیات را جداگانه حساب کنند، ۹% و ۷% را با هم جمع می‌کنند و ۱۶% را در فرمول حساب می‌کنند. اگر طلافروشی را دیدید که این کار را کرد از او تشکر کنید

فرق تمیز کردن طلا و جواهرات

 . اما اغلب ا روش‌ها برای تمیز کردن جواهرات که دارای سنگ‌های قیمتی هستند، مناسب نیستند. بهترین روش تمیز کردن جواهرات پس خرید طلا با جواهرات گران قیمت چیست؟ کارهای زیر را به ترتیب انجام دهید:

برای تمیز کردن طلایی که نگین و سنگ قیمتی روی آن سوار شده به روش زیر عمل کنید:

۱- مقداری کمی محلول آب ولرم و پودر صابون درست کنید.

۲- یک دستمال نخی و بدون پرز را درون محلول خیس کنید. آب اضافه آن را بگیرید. سپس با استفاده از آن سطح طلا و نگین را تمیز کنید. این کار را آرام انجام دهید که به سنگ آسیبی وارد نشود.

۳- پس از شستن جواهر با محلول صابون، یک دستمال دیگر بردارید و کمی آن نم‌دار کنید، سپس روی سطح انگشتر و نگین بکشید تا صابون شسته شود.

۴- در آخر انگشتر را کنار بگذارید تا در هوای آزاد خشک شود. حتما جواهر را خشک کنید. چون ماندن آب و رطوبت روی آن باعث ترک خوردن گوهر می‌شود.

نکته: حواستان باشد که اگر از سنگ‌های قیمتی نظیر اوپال، زمرد و تانزانیت در زیورآلات شما به کاربرده شده‌است، آنها را خیس نکنید و مسواک نزنید.

بیشتر بخوانید:

نکاتی که در مورد تمیز کردن طلا و جواهر باید بدانید

– زیورآلات طلا به راحتی گرد و خاک را به خود جذب می‌کنند. به همین دلیل، اگر به طور مرتب از زیورآلات خود استفاده نمی‌کنید، بهتر است آن‌ها را در یک جعبه در بسته نگهداری کنید تا خاک نگیرند.

– کلر درون آب استخرهای شنا از دشمنان اصلی طلا و جواهر شماست. بنابراین برای حفظ درخشندگی طلا بهتر است هنگام شنا طلاهای خود را در بیاورید.

– با استفاده از یک خمیر دندان و مسواک هم می‌توانید به راحتی زیورآلات خود را براق کنید و از درخشندگی آن لذت ببرید. کمی خمیردندان روی طلا بریزید. با مسواک بسیار نرم روی آن بکشید. سپس طلا را زیر آب بشوئید و با دستمال بدون پرز خشک کنید.

– پس از استفاده از طلاهایتان، آن‌ها را در یک کیسه‌ی نرم و ضد لک و یا کیف جواهرات خود قرار دهید و در جای خشک و بدون رطوبت نگه‌دارید.

– خوب است بدانید که از فروشگاه‌های طلا و جواهر می‌توانید محلول مخصوص شست‌وشوی جواهرات گران‌قیمت را خریداری کنید.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

جدیدترین مدل بافت مو

 هزاران سال است که زنان در سراسر دنیا موهای خود را به روش ها و مدل های مختلفی میبافند و این هنری دیرینه در جهان است. اما اکنون و در قرن حاظر خانم ها بیشتر از هر وقت دیگری رو به انواع مدل های بافت مو آورده اند. گستره این هنر به قدری زیاد است که از یک بچه مدرسه ای گرفته تا خانم های مسن نیز از آن استقبال میکنند و برایشان مدل های مناسب زیادی وجود دارد. نمیخواهیم مقدمه را کش دهیم برای همین خیلی سریع سراغ ۳۰ بافت مو جدید در سال ۲۰۲۰ میرویم که به عنوان بهترین استایل و مدل ها در این سال شناخته میشوند.

مدل بافت مو جدید جعبه ای

مدل موی جعبه ای یکی از انواع سبک های بافت آفریقایی است که هیچوقت از مد نمی افتد و امسال هم به عنوان یکی از بهترین مدل ها شناخته شده است. برای داشتن چنین بافت مویی میتوانید موهای طبیعی خود را به این شکل ببافید و یا اینکه از اکستنشن مو بافته شده استفاده کنید.

بافت مو فرانسوی

هرچند که این بافت، نوعی بافت کلاسیک در نظر گرفته میشود اما همچنان به عنوان یک مدل پویا در سال ۲۰۲۰ نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از این مدل بافت میتوان در دورهمی های دستانه، باشگاه یا جاهای دیگر نیز استفاده کرد.

بافت پونیتیل

این بافت از دسته بافت های آفریقایی است و بیشتر جنبه زینتی دارد. از این بافت ها بیشتر در مراسمات و جشن های موسیقی و کلاب ها استفاده میشود.

مدل مو هلندی

بافت هلندی از شکیل ترین مدل های بافتن موست که این روزها در اغلب سالن های زیبایی و آرایش مو، برای مشتریان انجام داده میشود.

مدل بافت مو جدید کروشیت

این بافت معمولا درشت است و چیزی که خیلی چشم ها را به خود محو میکند استفاده از بندها و نوارهای زیبا در لابلای دسته های موی بافته شده است.

مدل جدید بافت مو لیمونادی یکطرفه

برخلاف نامش خبری از لیموناد یا رنگ آن در موها نیست و صرفا یک نامگذاری ساده است که آن را شخص بافنده برای اولین بار رویش گذاشته است. موها کاملا در همه جهات بافته میشوند اما بیشتر دسته های بافته شده به یک سمت سر هدایت میشوند.

بافت مو تیغه ماهی

این مدل مو بسیار قدیمی است اما همچنان به عنوان یکی از بافت های زیبا همچنان طرفداران زیادی داد. این نوع بافت ساده اما در عین حال زمانبر است.

مدل موی ناتلِس

از ظریفترین انواع بافت که این روزها سلبریتی های مشهور آمریکایی از آن ها بسیار استقبال کرده اند.

میخوای تو هم بافت مو یاد بگیری؟

اگر با دیدن این مدل ها به سرت افتاده که تو هم چنین شاهکارهایی رو خلق کنی الان بهترین فرصته که به صفحه آموزش یافت مو بری. سالن زیبایی الماس نشان به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران، علاوه بر ارائه تمام خدمات آرایشی کلاس های آموشی هم داره که شما میتونید در این کلاس ها هر آنچه در حرفه آرایشگری هستش رو یاد بگیرید. یکی از این دوره ها، دوره آموزش بافت مو یا کلاه گیس بافت هستش که با گذروندن این دوره شما میتونید همه این مدل موهایی که در این صفحه دیدید و هزاران مدل دیگر را به راحتی یاد بگیرید.

منبع : دوره های اموزش آرایشگری آلماس نشان

اهمیت تمیز کردن طلا

 پس از خرید طلا با گذشت زمان در کنار محصولاتی مانند عطر، مواد بهداشتی و همچنین عرق بدن، درخشش خود را از دست می‌دهد. استفاده‌ی مداوم از قطعات طلا هم باعث کدر شدن و سایش آنها می‌شود. بنابراین لازم است حتما هر چند وقت یک بار تمیز شود تا دوباره درخشش خود را به دست بیاورد.

اینکه برخی از طلاها سیاه می‌شوند به خاطر وجود فلزات دیگر است. به جز طلای خالص موجود در جواهرات، بقیه آلیاژها با اکسیژن هوا، سولفور و رطوبت وارد واکنش شیمیایی می‌شوند و این باعث می‌شود تا طلای شما بعد از مدتی سیاه و کدر شود. طلای ۲۴ عیار که همان طلای خالص است، بسیار نرم است و نمی‌توان به راحتی از آن مصنوعات ساخت. به همین خاطر، طلای ۲۴ عیار را با فلزات ارزشمند دیگری همچون مس و نقره ترکیب می‌کنند تا به سفتی موردنظر برسد تا بتوان از آن جواهر یا هر مصنوعی از جنس طلا ساخت.

بیشتر بخوانید :

یعنی در واقع سیاه شدن و کدر شدن مصنوعات طلا به خاطر این نیست که طلای آنها اصل نیست، بلکه به خاطر وجود مقدار زیادی فلزات دیگر غیر از طلا در آنهاست. هر چه عیار طلایی که می‌خرید بالاتر باشد، امکان سیاه شدن آن کمتر خواهد بود. اگر فلز مس به کار رفته در ساخت طلا، کیفیت پایینی داشته باشد یا درصد مس بیشتر از نقره باشد، احتمال اینکه طلا سیاه شود زیاد است. این امر در فصل‌های گرم سال بیشتر مشاهده می‌شود. چون بدن انسان عرق می‌کند و نمک موجود در آن با مس موجود در طلا واکنش نشان می‌دهد و رد سیاه یا سبز از خود بر جا می‌گذارد.

منبع : طلا فروشی انلاین کیش طلا

بهترین سالن زیبایی برای عروس

 انتخاب آرایشگاه مناسب برای روز عروسی

یکی از مهم ترین بخش برای عروس خانم ها، آرایشگاه و انتخاب آرایشگر می باشد، امکان دارد شما تعریف فلان سالن را از نزدیکانتان بشنوید ولی از این خبر ندارید که آرایشگر ماهر است یا مبتدی، برخی سالن‌های برند فقط به دلیل شناخته شده بودن سر زبان هستند اما اگر شما به آنها سری بزنید ممکن است اصلا از کیفیت کار، بهداشت یا طرز برخورد آرایشگران خوشتان نیاید.

یک سالن خوب سالنی است که پرسنل آن با شما رفتار محترمانه‌ای دارند، به حداقل‌های حقوق مشتری اهمیت می‌دهند. محیط آن از جمله،میزکار، دیوارها، کف و سرویس‌های بهداشتی تمیز وباطروات باشد.

آرایشگر باید هنرمند ، خلاق و با حوصله باشد. یک آرایشگر ضمن اینکه باید تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌ را بداند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند. مثلا شما می‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید بتواند این مدل را برای شما نقد کند و بگوید به چه دلایلی موافق یا مخالف خواسته ی شماست.

بیشتر بخوانید :

اطلاع از نظرات مشتریان

حتما در سالن زیبایی مشتری‌هایی حضور دارند که از قبل به این سالن مراجعه می‌کنند کنار آنها بنشینید و در مورد سالن و آرایشگاه مورد نظرتان از آنها بپرسید. این افراد می‌توانند معایب یا محاسن کار سالن یا آرایشگر را در اختیارتان قرار دهند

استفاده ازخدمات آرایشگاه

برای دیدن کیفیت کار اگر سالن و آرایشگری را انتخاب کردید حتما چند ماه قبل از عروسی خدمات زیبایی که از او می‌خواهید را امتحان کنید،انجام خدمات دلخواه مانند گریم صورت، کمک به پوشیدن و ست کردن لباس عروس، پاکسازی پوست و… ممکن است آرایشگر خیلی خشن و باعجله بخواهد کارش را یک‌ جوری تمام کند یا این‌که اصلا نتیجه کار او را نپسندید و ترجیح بدهید پول ‌تان را در سالنی دیگر خرج کنید.

دیدن نمونه کارهای قبلی

دربسیاری از آرایشگاه‌ها آلبوم نمونه های قبلی وجود دارد می‌توانید حتی آلبوم عروس هایی که این سالن آراسته را نگاه کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن از سوابق آرایشگر نمی‌تواند چندان نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد، متاسفانه بسیاری از آرایشگران از تصاویری جعلی به عنوان نمونه کار استفاده می کنند،پیشنهاد میکنیم فقط به تصاویری اعتماد کنید که در آنها بخشی از سالن آرایشگاه و یا کارت ویزیت آنها به وضوح دیده می شود.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

رفرنس : الماس نشان

معیارهای انتخاب گوشواره بر اساس انواع موها

 برای انتخاب و خرید گوشواره طلا بر اساس مدل مو معیارهای گوناگونی همچون قد موها یا رنگ‌ موها را باید مدنظر داشته باشید. در زیر ارتباط این موارد را برایتان توضیح داده‌ایم.

۱. بلندی موها

قد موها تعیین کننده این است که شما چه مدل گوشواره‌ای را برای خود خریداری کنید. جالب است بدانید که تنوع گوشواره برای موهای کوتاه بیشتر از موهای بلند است.

موهای کوتاه و گوشواره مناسب آن

وقتی موهای خانمی کوتاه باشد، دایره انتخاب‌های او گسترده‌تر است زیرا کوتاهی مو کمک می‌کند تا هر تیپ و مدل گوشواره‌ای از بلند، آویز یا منگوله‌دار گرفته تا حلقه‌ی ریز و میخی در گوش‌ها بسیار زیبا دیده شوند. خانم‌هایی که موهای کوتاهی دارند، برای مناسبت‌های رسمی و فرمال بهتر است از گوشواره‌های میخی طلا با سنگ‌های گرانبها یا الماس‌های مصنوعی استفاده کنند. همچنین برای کافه‌نشینی و قرار گذاشتن با دوستان در خانه یا بیرون می‌توانند گوشواره‌های بلند بپوشند.

موهای بلند و گوشواره مناسب آن

برای موهای بلند و فرفری که روی گوش‌ها را می‌پوشانند، بدون شک استفاده از گوشواره‌های میخی و گوشواره‌های کوتاه چندان منطقی نیست. هر چه قد موهای شما بلندتر است، سراغ گوشواره‌های بزرگ‌تر و بلندتر بروید. گوشواره‌های آبشاری، منگوله‌دار یا آویز برای موهای بلند گزینه‌های خوبی هستند. اما گوشواره‌های بزرگ بیضی یا مستطیلی انتخاب‌های بهتری بشمار می‌روند. خوبی گوشواره‌های بزرگ در این است که حتی اگر موهای خود را جمع کنید هم همچنان در گوش زیبا دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید : خرید آنلاین طلا

۲. رنگ موها

هنگام انتخاب و خرید گوشواره لازم است به رنگ موهای خود هم توجه داشته باشید. هنگام استفاده از این مصنوع طلا همچنین باید به رنگ لباس، کفش و دیگر اکسسوری‌های خود توجه کنید تا گوشواره جلوه‌بخش چهره شما بشود. گوشواره در موهای کوتاه بیشتر خودنمایی می‌کند و در موهای بلند، همانند یک پس‌زمینه در زیر موها دیده می‌شود. گوشواره‌های فلزی همانند طلا و پلاتین، مخصوصا مدل‌هایی که با الماس تزئین شده‌اند برای همه رنگ‌های مو مناسب هستند.

۳. مدل موها

برای ست کردن مدل مو با گوشواره بهتر است موارد زیر را مدنظر داشته باشید. البته پیش از آن لازم است اشاره کنیم که گوشواره‌های حلقه‌ای و گوشواره میخی رایج‌ترین و پرکاربردترین مدل این زیور هستند.

موی دم اسبی

با مدل موی دم اسبی بهتر است از گوشواره‌های اشک یا لوستری استفاده کنید. با این گوشواره‌ها می‌توانید شکل صورت خود را کشیده‌تر نشان دهید.

موهای بافته‌شده

بسته به مدل بافت مو می‌توانید مدل موی خود را با گوشواره‌های منگوله‌ای یا گوشواره‌های بلند هماهنگ کنید. برای ساده نگه داشتن آن نیز می‌توانید یک جفت گوشواره‌ی میخی انتخاب کنید.

موهای شینیون‌شده

با اینکه گوشواره‌های ریز بلند و ظریف برای مدل موی شینیون از همه مناسب‌تر هستند اما شما می‌توانید با انتخاب یک جفت گوشواره‌ی بزرگ و خیره کننده مانند گوشواره‌های آویز یا لوستری متفاوت به نظر برسید.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

روش هایی طبیعی برای پهن شدن ابرو

 ابرو ها نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند و تناسب ان ها با چشم ها می تواند این زیبایی را دو چندان کند.

 این روز ها نیز ابروهای پهن بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند اگر شما هم به دنبال پهن شدن ابرو های خود هستید در این مقاله از مجموعه مقاله های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید.

ابروها

اگر به دنبال روش آسان و کاملا طبیعی برای پهن شدن ابروهای خود هستید، روش های زیر را امتحان کنید…

 روغن کرچک

.روغن کرچک، برای کاهش رفع چروک های دور چشم است با ماساژ روغن کرچک بر روی ابروها و البته مژه ها، شاهد رشد موهای جدید باشید

  آب پیاز

آب پیاز، آب پیاز با داشتن سولفور و افزایش گردش خون ، به ضخیم شدن کمک خواهد کرد. بسیار موثر برای پر پشت کردن ابروهای نازک شده است.

بیشتر بخوانید :

 روغن نارگیل

ماساژ ابروها با این روغن موجب تیره تر شدن رنگ ابروها و رشد مجدد موهای ابرو و ضخیم شدن مو می شود.

  آلوئه ور

از آلوئه ورا هم میتوان برای رشد و تقویت ابروها استفاده کرد.

 شیر

برای تغذیه ابرو و پرپشت کردن آن ها می توان از ماساژ شیر بر روی ابروها، استفاده کرد

ویتامین E

یک عدد کپسول ویتامین E را باز کرده و محتوی آن را با برس ابرو، روی ابروها بمالید. ماساژ ابروها با آن باعث تقویت و رشد آنها را تسریع خواهد کرد ،این روغن، ریزش ابروها را متوقف ساخته و ابروها را پرپشت خواهد کرد.

منبع : https://www.almasneshansalon.com/

 

آیا خرید طلای نو سرمایه‌گذاری موفقی است؟

 حال که به نحوه قیمت‌گذاری روی طلا آشنا شدیم به این نتیجه می‌رسیم که خرید هر طلایی نمی‌تواند سرمایه‌گذاری موفقی باشد به ویژه در کوتاه‌مدت، پس اگر قصد دارید روی خرید طلا سرمایه‌گذاری کنید شما را به مطالعه این بخش دعوت می‌کنیم.

در ابتدا باید گفت که خرید طلا در هر شرایط و موقعیتی بهترین و امن‌ترین روش سرمایه‌گذاری در مقایسه با امور دیگر است، این روش سرمایه‌گذاری نیز در بلندمدت سوددهی بیشتری خواهد داشت، اما سوال اینجا است که اگر به قصد سرمایه‌گذاری طلا بخریم چه طلایی بهتر است؟ سکه، طلای نو، طلای دست دوم یا طلای آب شده.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای انجام دهیم باید بگوییم که در مقایسه میان طلا و سکه، سکه در زمان فروش سوددهی بیشتری نصیب شما خواهد کرد، چرا که برای سکه کارمزدی تعیین نمی‌شود.

در انتخاب میان سکه و طلای دست دوم یک فرضیه مطرح است، مثلا شما یک مدل انگشتر طلا دست دوم را برای خرید انتخاب می‌کنید اما این ریسک وجود دارد که طلای انتخابی شما فاقد اصالت یا تقلبی باشد، اصولا  کارشناسان حوزه طلا معتقدند که خرید طلای دست دوم ریسک بالایی دارد و این کار را پیشنهاد نمی‌کنند. بهترین گزینه در این حالت خرید طلای کم اجرت است.

خرید طلای آب شده نیز یک راه بسیار پرسود برای سرمایه‌گذاری است اما به شرطی که آن را از جای مطمئن خریداری کنید چرا که تقلب و ناخالصی در این شکل از خرید و فروش طلا بسیار زیاد است.

کلام پایانی

باید بگوییم که هیچ فرقی نمی‌کند کدام شکل از طلا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب  می‌کنید، مهم این است که شما می‌توانید با خرید طلا پول خود را پس‌انداز کنید و در دراز مدت از سوددهی آن بهره‌مند شوید. بنابراین می‌توان گفت که خرید طلا یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری است، حال فرقی نمی‌کند که شما برای این کار خرید سکه طلا را انتخاب کرده‌اید، طلای دست دوم می‌خرید یا تصمیم می‌گیرید که طلای آب شده خریداری کنید.

منبع : طلا فروشی آنلاین کیش طلا

 

انتخاب خط چشم برای انواع چشمها

 چشم ها نقش مهمی در زیبایی چهره هر فرد دارند و آرایش صحیح نقش بسزایی در زبیاتر شدن آن ها دارد ، در این مقاله از مجموعه مقاله های آموزش آرایشگری کیش طلا قصد داریم شما را با خط چشم مناسب هر چشم اشنا کنیم .

اگر چشمان درشتی دارید:

اول از همه اینکه خط‌چشم پهن کاملا برای شما برازنده است همچنین توصیه می‌کنیم داخل چشم را سیاه کنید وقتی داخل چشم درشت سیاه شود، چشم کوچک‌تر و گردتر جلوه می‌کند.

اگر چشمان گود رفته دارید:

شما به هیچ وجه نباید داخل چشم‌ها یا اطراف آنها را سیاه کنید چون چشم‌هایتان خیلی ریز و گودرفته‌تر جلوه خواهند کرد بهترین حالت برای شما یک خط‌چشم باریک و ظریف است، البته سایه‌های روشن هم به این هدف شما کمک می‌کنند.

اگر چشمانی از حدقه بیرون زده دارید:

پیشنهاد می‌کنیم پشت چشم را یک خط چشم پهن بکشید، در ضمن توصیه می‌کنیم از سایه تیره نیز به‌عنوان مکمل استفاده کنید چون سایه تیره بیرون‌زدگی را می‌پوشاند وقتی تیرگی‌های پشت چشم زیاد شود، چشم فرورفته‌تر جلوه می‌کند.

بیشتر بخوانید :

اگر چشمان ریزی دارید:

برای درشت جلوه کردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط بکشید و هم پایین آن؛ چون به‌طور کلی وقتی خط چشم پایین را بکشید چشم‌ها درشت‌تر جلوه می‌کنند.

اگر چشمان با فاصله دارید:

بهتر است از خط‌چشم‌های گوشه‌دار استفاده کنید، یعنی خط‌چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید این کار باعث می‌‌شود فاصله میان چشم‌های شما کمتر خودش را نشان دهد چون خط‌چشم این فاصله را می‌پوشاند.

اگر چشمانی نزدیک به هم دارید:

شما نباید خط‌چشم‌تان را از ابتدا بکشید بهتر است از خط‌چشم نیمه استفاده کنید و بیشتر روی انتهای چشم کار کنید یعنی از نصف پایانی یا یک سوم انتهایی آن خط چشم بکشید تا فاصله بین چشم‌ها بیشتر جلوه کند.

اگر چشمان گردی دارید:

شما باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریک بکشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن کنید در ضمن بهتر است گوشه خارجی چشم را بکشید تا چشم کشیده‌تر به‌ نظر برسد و گردی آن را بپوشاند.

ما از طرف اموزشگاه ارایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم.  

 

راهنمای خرید طلا برای سرمایه گذاری

 موضوع خرید طلا با هدف سرمایه گذاری موضوعی مفصل است که به سختی می‌توان درباره آن به طور قطعی اظهار نظر کرد.

در اینجا راه‌های مختلف خرید و فروش طلا با هدف سرمایه گذاری را با شما در میان می گذاریم و تصمیم نهایی را بر عهده خود شما خواهیم گذاشت.

اگر به چشم سرمایه گذاری به مقوله خرید طلا نگاه می‌کنید، باید بدانید که به جز خرید طلای اجرت دار دست اول که به عنوان زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد و به منظور سرمایه گذاری، گزینه مناسبی نیست

 برای سرمایه گذاری در طلا، سه راه زیر وجود دارد:

1-خرید سکه:

قیمت سکه مستقیماً تحت نظارت دولت است و همه ساله با دستور مستقیم بانک مرکزی از ذخیره طلای ملی کشور ضرب می‌شود.

خرید سکه یکی از مطمئن ترین روش‌ها برای سرمایه گذاری در طلا است که ریسک کاهش قیمت آن کم و سود آن در حد متوسط است.

به طور کلی افرادی که مایل به ریسک فراوان نیستند و از سویی دنبال سودهای سرشار هم نیستند، خرید سکه طلا را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید :

خرید النگو طلا 

2-خرید طلای آب شده (طلای  اجرت پایین):

در این باره پیش‌تر صحبت نمودیم و تنها نکته‌ای که به آن اشاره نکردیم، این بود که خرید طلای دست دوم و اجرت پایین در میان سه روش سرمایه گذاری طلا، پر ریسک ترین و در عین حال (اگر در حال سوددهی باشد) پر سود ترین شیوه سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

3-سرمایه گذاری در صندوق طلا:

صندوق‌های طلا، نوعی صندوق قابل معامله در بازارهای مالی مانند بورس است که در واقع نه خرید طلای فیزیکی که خرید امتیاز و سهام صندوق‌های طلا محسوب می‌شود.

سرمایه گذاری در صندوق طلا ایمن ترین راه سرمایه گذاری در بازار طلا است که بسیار به ندرت با نوسانات قیمت طلا ارزش آن جابجا می‌شود.

از آنجایی که ارزش این سهام با دادوستدهای رخ داده در بورس تغییر می‌کند، می‌توان گفت که این نوع سرمایه گذاری کم خطر ترین و البته کم سود ترین نوع سرمایه گذاری در بازار طلا است.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا 

 
صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 صفحه بعد