x تبلیغات
تازه ها

راهنمای انتخاب حلقه عروسی

 هنوز هم این چالش وجود دارد که آیا برای خرید طلا حلقه‌ی عروسی، باید با هم به بازار رفت یا خیر؟ برخی خانم‌ها در این زمینه نظرات متفاوتی دارند؛ بعضی از عروس‌خانم‌ها دوست دارند تا کاملاً سورپرایز شوند، بعضی دیگر نشانه‌هایی می‌دهند (و یک سری ایده ارائه می‌کنند). بعضی دیگر هم از شریک زندگی خود می‌خواهند تا یک حلقه‌ی کامل و مناسب را خود، برای آن‌ها بخرد. در نهایت انتخاب حلقه عروسی، هم می‌تواند سخت باشد و هم آسان و این تنها بستگی به عروس‌ها دارد.

1. شکل‌ها و مدل‌های مورد نظر خود را محدود کنید

نکته‌ی اول: اگر شما می‌دانید که همسر آینده شما چه چیزی را از نظر شکل الماس حلقه دوست دارد، این کار خیلی به شما کمک می‌کند تا بر روی یک مدل حقله‌های خاص تمرکز کنید. مدل‌های مختلف الماس و سنگ قیمتی روی حلقه (که به آن تراش هم می‌گویند)، قیمت‌های متفاوتی دارند و قیمت هر کدام از این‌ها به ازای نوع و بزرگی آن، با هم فرق می‌کند. درباره نحوه تشخیص تقلبی و اصل بودن الماس نیز بیشتر اطلاعات کسب کنید.

تراش‌های گرد، گران‌ترین مدل‌ها هستند و مدل‌های گلابی‌شکل و سایبانی ارزان‌تر هستند. اگر اندازه‌ی حلقه برای شما اهمیت دارد، می‌توانید الماس یا برلیانی غیر از تراش‌های گرد کلاسیک انتخاب کنید. با این کار، می‌توانید حلقه‌ای با قیمت مناسب‌تر انتخاب کنید. پیش از آن‌که برای خرید حلقه‌ی ازدواج به مغازه‌ها سر بزنید، در خصوص تراش الماس و برلیان مطالبی را مطالعه کنید و یک (یا دو) مدل مورد پسند خود را به ذهن داشته باشید.

2. فلزی را برای حلقه‌ی خود در نظر بگیرید

از قدیم، حلقه‌های ازدواج را از طلای زرد، طلای سفید، نقره یا پلاتین می‌ساخته‌اند -هر چند که در سال‌های اخیر، استفاده از طلای رزگلد نیز به عنوان یک گزینه‌ی جدید و نوین مطرح شده است. هر چند ظاهر پلاتین به نقره شباهت دارد، اما حلقه‌های پلاتینی خیلی گران‌تر هستند و دلیل این گران‌تر بودن هم آن است که پلاتین بسیار متراکم‌تر است

بعضی از فلزات، خیلی زودتر و ساده‌تر از فلزات دیگر خراش بر می‌دارند. بنابراین پیش از تصمیم‌گیری در خصوص جنس فلزی که می‌خواهید انتخاب کنید، به عمر آن، و البته به بودجه‌ی خود، توجه داشته باشید. همچنین می‌توانید حلقه‌هایی را انتخاب کنید که یک یا چند ردیف سنگ هم روی آن‌ها کار شده است!

3. یک اندازه عیار مشخص را در نظر داشته باشید

همان سؤال قدیمی و همیشگی کیفیت در برابر کمیت، برای حلقه‌های ازدواج هم همیشه کاربرد داشته است؛ بعضی از مردم ترجیح می‌دهند که به جای آن‌که حلقه‌ی آن‌ها سفیدتر باشد، سنگ‌های بزرگ‌تری داشته باشد؛ اما بعضی دیگر از افراد دوست دارند تا حلقه‌ی آن‌ها فارغ از هر عیاری که دارد، کاملاً شفاف باشد و برق بزند.

4. اندازه‌ی درست و مناسب خود را بدانید

این مسأله ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مطمئن باشید که هر دوی شما، اندازه‌ی درست و مناسب انگشتان خود را می‌دانید. قطعاً شما دوست ندارید که حلقه‌ی شما، انگشت شما را اذیت کند و ببرد یا بدتر از آن، مرتب از انگشت شما بیرون بیاید. حلقه باید در انگشت شما کیپ، اما در عین حال راحت باشد.

همان‌طور که در مقاله راهنمای انتخاب سایز حلقه نامزدی عنوان کردیم، اگر نمی‌توانید به اتفاق یکدیگر برای خرید حلقه به بازار بروید، می‌توانید خودتان به یک مغازه‌ی جواهری بروید تا اندازه‌ی انگشت شما را بگیرد و به شما سایز مناسب را بدهد. هر زمانی که موضوع خرید انگشتر طلا یا حلقه برای شما پیش می‌آید، می‌توانید این اندازه را بگویید (شما می‌توانید این اندازه را به نزدیک‌ترین دوستان یا خانواده‌ی خود بگویید تا وقتی همسرتان، اندازه‌ی حلقه‌ی شما را می‌پرسد، این اندازه را به او بگویند).

5. ببینید که حلقه‌ی نامزدی شما چقدر با حلقه‌ی عروسی شما همخوانی دارد و سِت است

ازدواج و نمادهای آن به دو قسمت تقسیم می‌شود. یکی از آنها حلقه ازدواج و دیگری حلقه نامزدی است. جالب است بدانید که معمولا بیشتر افراد هنگام خرید حلقه ازدواج به هیچ عنوان اهمیتی به ست شدن این دو حلقه نمی‌دهند. اما این موضوع واقعا مهم است و باید به آن توجه کرد، چرا که ممکن است روزی آنها را در کنار هم دست کنید.

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا

کوچک تر نشان دادن بینی با آرایش

 به وسیله لوازم آرایش و گریم صورت می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید.

در این مقاله با دوره های اموزش آرایشگری الماس نشان همراه باشید تا با انواع روش کوچک کردن بیتی با گریم آشنا شوید

با آرایش صحیح می توان  بینی را اصلاح کرد

اولین مرحله یکسان سازی پوست صورت با کرم پودر می باشد، بعد از شتشو صورت تمام سطح صورت را با کرم مرطوب کننده وسپس با کرم پودر بپوشانید.

دولین مرحله شناخت  فرم بینی می باشد: بزرگ،کوتاه ،بلند،قوزدار و

آرایش انواع بینی

بینی پهن :

شما نیاز به دو  رنگ سایه چشم تیره و روشن نزدیک پوست دارید، کناره های بینی را سایه ی تیره بزنید، سپس روی قسمت بینی از بالا به پایین از یک پودر رنگ روشن برای برجسته کردن بینی استفاده کنید.

بینی کج :

برای بینی کج همان کاری که برای بینی پهن انجام دادیم می باشد ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :

بینی کوتاه:

در اینجا به سایه یک درجه تیره تر از کرم روی پوست نیاز دارید و آن را بصورت دو خط روی  بینی می کشیم، توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو می کشیم در واقع این دو خط زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند،این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست، برای داشتن بینی بلند تر این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست می کشیم و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان، روشن می کنیم.

بینی بلند:

این بار برای کوتاه نشان دادن برعکس عمل می کنیم و این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش می کشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره می کنیم تا از بلندیش کم کنیم، اگر نوک بینی رو به پایین بود آن را تیره می کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.

بینی دراز :

برای رفع این مشکل نیاز به یک سایه ی تیره و کشیدن آن روی نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی دارید.(سایه تیره تر از آرایش باشد)

بینی قوز دار:

طبق عادت دو خط بینی رو ایجاد می کنیم، ما این دو خط رو کمی دور می کشیم چون قوز بینی باعث نزدیک شدن این دو خط شده است و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان می کنیم.

گرد نشان دادن نوک بینی:

اگر نوک بینی شما باریک است برای گرد شدن آن این دو خط را کمی دورتر از حد معمول می کشیم و وسط این دو خط را روشن می کنیم،با استفاده از قلم موی تیره نوک بینی یک هلال گرد بکشید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن روشن تر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید، فید کنید تا خطها محو بشوند.

منبع : الماس نشان

 

اجرت ساخت طلا

 اجرت ساخت طلا همان سودی است که طلاساز بابت ساخت طلا دریافت می کند و به قیمت خام یک گرم طلا اضافه می شود، مقدار اجرت ساخت طلا برای مدل طلاهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع طراحی، نحوه تراشکاری و داشتن نگین و سنگ روی یک قطعه طلا دارد. توصیه می کنیم در هنگام خرید یک قطعه طلا که چشمتان را گرفته و قصد خرید آن را دارید، این سوال را از طلافروشان به صورت واضح بپرسید ( اجرت ساخت برای هر گرم این طلا چند است؟ ) در این صورت طلافروش با شفافیت بیشتری قیمت طلا را برای شما محاسبه می کند البته خالی از لطف نیست که بگوییم: حواستان به فاکتور خرید طلا هم باشد در این فاکتور باید اجرت ساخت با همان مبلغی که به شما اعلام شده است جدا از قیمت خام طلا ذکر شود.

اجرت ساخت درصدی

اجرت ساخت برخی طلاها به صورت درصدی محاسبه می‌شود و در این حالت طلافروش به شما مقدار مشخصی درصد عنوان می‌کند که این درصد را روی کل مبلغ طلا محاسبه می‌کنند و آن به قیمت نهایی طلا اضافه می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است طلافروشی درصد اجرت ساخت را 20 درصد اعلام کند، که 20 درصد کل مبلغ طلا را محاسبه می‌کند و به قیمت نهایی اضافه می‌کند.

در این حالت افزایش و کاهش قیمت طلا در بازار روی میزان اجرت ساخت تاثیر مستقیم می‌گذارد و با کاهش قیمت طلا، اجرت کمتر و با افزایش قیمت طلا، اجرت ساخت آن نیز افزایش می‌یابد. اما نحوه محاسبه دقیق اجرت ساخت طلا در این حالت درصدی به چه گونه است؟

فرض کنید به طلافروشی مراجعه کردید و قیمت یک گرم طلای 18 عیار در آن روز 545,000 تومان است و اجرت طلایی که شما انتخاب کردید 20% درصد قیمت طلا است و قیمت نهایی آن به صورت زیر محاسبه می‌شود:

109,000 = %20 × 545,000

اجرت ساخت به تومان

اجرت ساخت طلا در برخی محصولات به تومان حساب می‌شود و قیمت آن متغیر است و طلا با طلا فرق می‌کند. برخی این نرخ را از 30000 تومان تا 10000 تومان اعلام می‌کنند، که خب این نرخ بسته به نوع کار، تراشکاری و زمانی که می‌برد متغیر است. طلافروشان هنگام محاسبه قیمت نهایی طلا این نرخ را به قیمت طلا خام اضافه می‌کنند.

اجرت ساخت به تومان و درصد

در این مورد، اجرت ساخت طلا هم به صورت درصدی و هم به تومان محاسبه می‌شود. ممکن است طلافروش هم نرخ تومان به عنوان مثال 20000 تومان و هم درصد، به عنوان مثال 10 درصد را برای محاسبه اجرت ساخت استفاده کند.

در این حالت ابتدا نرخ طلای خام در میزان درصد ضرب می‌شود و بعد نرخ تومان اجرت به آن اضافه می‌شود و قیمت نهایی طلا با اجرت ساخت اعلام می‌شود. به عنوان مثال اگر قیمت خام طلا 545,000 تومان باشد، اجرت ساخت آن اینگونه محاسبه می‌شود:

74,500= 20,000 + 54,500 = %10 × 545,000

منبع : طلا فروشی آنلاین کیش طلا

انواع اکستنشن مو:

 ۱- استفاده از موی طبیعی

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود.دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصص آموزش اکشتنشن مو ، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

۲- استفاده از موی مصنوعی

در این روش طول موی اضافه شده را باید حداکثر ۳۰ سانتی متر بلند کنید، مقدار بیشتر از این وزن مو رو زیاد می کند و به پوست سر فشار وارد می کند و باعث ریزش موهای طبیعی و کم پشتی می شود. بهترین طول متوسط برای موی اضافه شده مصنوعی ۲۲ سانتی متر می باشد.مدت زمان این نوع اکستنشن حدود ۳ الی ۴ ماه است و فاصله گرفتن آن ها از کف سر بستگی به سرعت رشد مو و سن شما دارد هرچی سن بیشتر باشد دیرتر فاصله موی مصنوعی از کف سر فاصله می گیرد.

بیشتر بخوانید : آموزش بافت مو

انواع روش های نصب اکستنشن مو

چسب کراتین

نوعی چسب بی ضرر است که برای جلوی سر و کسانی که موهای نازک و کم پشتی دارند روش خوبی می باشد، بالاتر از ریشه مو این چسب مالیده می شود و موی اکستنشن روی آن قرار میگیرد و بوسیله گیره موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت بهم فشرده میشود و چسبیده می شود.

رینگ

این روش برای افراد با موهای نازک و کم پشت زیبایی ندارند و موقع جمع کردن مو رینگ مشخص می شود، در این روش رینگ واشرداری را داخل یک شاخه از مو مصنوعی می گذارند و  با قلاب های مخصوص موهای طبیعی را به داخل همان رینگ می کشند.با انبرک مخصوص ،رینگ ها را فشار محکمی می دهند تا مو ثابت شود و به این طریق موی مصنوعی به طبیعی متصل می شود.

دوخت مو

این روش هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند هر زمان هم از موی طبیعی می توانید جدا کنید.

اکستنشن مو به روش لاینی

سریع ترین روش اکستنشن لاینی از بلند شدن پرپشت شدن موهایتان لذت ببرید،زیرا در این روش از چسب یا رینگ استفاده نمیشود.

 اتصال حرارتی

که در آن ابتدا یک دسته ی باریک از موها جدا شده و کمی بالا تر از ریشه مو محول چسب ناک خاصی مالیده میشود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار میگیرد سپس به وسیله گیره یا .انبرک ویژه ای این موها به هم فشرده شده حرارت انبرک چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی میچسبد البته در این روش احتمال ریزش و آسیب بیشتراست

ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم.

منبع : دوره های آموزش آرایگشری

راهنمای سایز طلاجات

 راهنمای سایز مصنوعات طلا

سایزبندی انگشتر، دستبند، گردنبند و … در مصنوعات طلا برای خرید اینترنتی  طلا و حتی خرید هایی که در محل گالری انجام می پذیرد یک امر اجتناب ناپذیر است، بنابراین این مقاله از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا  را تا انتها بخوانید تا با راهنمای سایز مصنوعات طلا آشنا شوید.

راهنمای سایز برای تمامی افراد اعم از مرد و زن و کودک ، نوجوان و جوان و … قابل اندازه گیری است.

معمولا اندازه گیری سایز انگشتر توسط حلقه های شماره گذاری شده انجام می پذیرد که این وسیله قاعدتا در خانه ها یافت نمی شود بنابراین ما به شما راه حل ساده ای را پیشنهاد می کنیم

انگشترها معمولا سایزهای بین ۵۰ تا ۶۵ دارند و خانم ها و آقایان برای هر انگشت خود یک شماره سایز دارند که برای اندازه گیری بدون وسایل مربوطه، می توان از طریق یک تکه نخ این کار را به شکلی آسان انجام داد

ابتدا تکه نخ را به دور انگشتی که می خواهید انگشتر را برای آن سایز بندی کنید گره می زنید و سپس محل گره را با قیچی بریده و تکه بریده شده را با خط کش اندازه گیری نمایید و با استفاده از جدول ذیل سایز انگشتر خود را پیدا کنید.

راهنمای سایز گردنبند

راهنمای سایز گردنبند در واقع مشاهده جانمایی گردنبند روی تن می باشد که طبق تصویر ذیل می توانید محل جای گیری گردنبند را بر روی بدن مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که امروزه کارهای فانتزی و اسپورت سایز ۴۰ سانتی متر دارند و کارهایی که به عنوان چوکر شناخته می شوند نیز بین ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشند.

راهنمای سایز دستبند

برای اندازه گیری سایز دستبند کار بسیار راحت است، برای اینکار شما فقط به یک متر نیاز دارید تا دور مچ خودتان را با آن اندازه بگیرید و بعد با اعداد داخل جدول ذیل مقایسه کنید تا سایز دستبندتان را بیابید.

راهنمای سایز پابند را می توان مانند دستبند انجام داد.

حتما بخوانید :

 

کانسیلر چیست ؟

 در این مقاله با سالن زیبایی الماس نشان همراه باشید تا با کانسیلر و کاربرد های آن آشنا شوید.

کاربرد کانسیلر

کانسیلر چیست؟ کانسیلر همان کرم پودرها هستند، اما این بار فشرده روشن و رنگی، طریقه مصرف قبل یا بعد از کرم پودر می باشد، اگر بعد از کرم پودرتان آن را استفاده کنید بهتر است. کاربردی ترین استفاده آن ها در پوشاندن معایب مانند قرمزی پوست، تیرگی پوست، جای زخم روی صورت ورگهای زیرچشم می باشد. درجه انتخابی کانسیلر باید فقط یک درجه از کرم پودر صورتتان روشن تر باشد، اگر بیشتر باشد نتیجه عکس می دهد.

انواع کانسیلر

  • ماتیکی یا ( Stick )
  • مایع یا ( Liquid )
  • کرم

طرز استفاده کانسیلر :

بصورت خطی

در اکثر آموزش های  گریم برای صورت گفته می شود که بهتر است برای زیر چشم بهتر است از ناحیه داخلی چشم به سمت قسمت بیرونی با نوک انگشت یا قلم مو به صورت نقطه زیر پلک پایینی را  کانسیلر بزنید.توجه کنید که کانسیلر چرب نباشد و بعد نقاط ایجاد کرده را با دست با هم ترکیب کنید تا یکدست و صاف شود و بتواند به راحتی کبودی چشم را پوشش دهد همچنین برای این مورد از کانسیلر با رنگ نارنجی می توانید استفاده کنید.با استفاده از کانسیلر سبز رنگ می توانید جای جوش، زخم را بپوشانید.این روش با آرایش های سبک در جاهای معمولی مناسب می باشد.

 بصورت مثلثی

این مدل باید بصورت نقطه های کوچک از گوشه داخلی چشم به شکل مثلث کشیده شود تا بالای  استخوان گونه و سپس نقاط را با کمی کانسیلر در داخل مثلث ترکیب کنید. برای جذابیت بیشتر و داشتن آرایش غلیظ از این روش می توانید استفاده کنید.

رنگ بندی کانسیلرها:

برای افراد سبزه کانسیلر طلایی بسیار مناسب است.

برای افراد با پوست روشن، روشن ترین کانسیلر مناسب است.

برای پوشش کبودی کانسیلر نارنجی مناسب است.

برای از بین بردن جوش و جای زخم کانسیلر سبز مناسب است.

برای پوشاندن تیرگی ها و رگ های آبی زیر چشم کانسیلر زرد مناسب است.

برای کمتر نشان دادن سن می توانید کانسیلر کرم را گوشه دهان بزنید و به برجستگی لب و دهان کمک کنید.

منبع : دوره های آموزش آرایگشری الماس نشان

اهمیت اندازه‌گیری صحیح مچ دست برای خرید دستبند و النگو طلا

 اندازه‌گیری صحیح مچ دست برای تعیین سایز دستبند و تعیین سایز النگو بسیار اهمیت دارد. به این خاطر که شما از زیورآلات برای افزایش جذابیت استایل خود استفاده می‌کند. بنابراین مهم است که اکسسوری درست با اندازه‌ی صحیح انتخاب و خریداری کنید. اگر دستبند یا النگو در دست تنگ باشد، علاوه بر اینکه خودتان را اذیت می‌کند، جلوه‌ی زشتی هم به استایلتان می‌بخشد. یا اگر بیش از حد نرمال گشاد باشد هم همین اثر منفی را خواهد داشت. بعلاوه‌ی اینکه احتمال گم شدن آن هم زیاد است.

بنابراین پیش از خرید دستبند طلا به صورت آنلاین یا از مغازه‌های فیزیکی طلافروشی، بهتر است مچ دست خود را اندازه‌گیری کنید. این باعث می‌شود در زمان خرید با خیال راحت سایز النگوی مناسب خود را سفارش دهید.

شباهت و تفاوت اندازه‌گیری دست برای النگو و دستبند

النگوها شکل ثابتی دارند و در دست کردن آنها چندان آسان نیست. در گذشته از جوراب‌های نازک یا صابون برای در دست کردن النگو استفاده می‌شد. اما این روش خیلی سخت و بعضا دردناک است. به همین خاطر، برای اینکه بتوانید اندازه درست و دقیق مچ دست خود را برای استفاده از النگو اندازه گیری کنید تا النگو تنگ نباشد و وارد مچ دست شود، باید اندازه انگشتانتان را هم داشته باشید. برای این منظور باید نوک انگشت شصت و انگشت کوچک را روی هم در کف دست جمع کنید. دست را در همین حالت نگه دارید و با دست دیگر، روبان را دور پهن‌ترین قسمت دست خود حلقه کنید و با خودکار یا ماژیک علامت بزنید. در زمان اندازه‌گیری مراقب باشید که دستتان جمع یا باز نشود زیرا در این حالت اندازه‌گیری شما درست و دقیق نخواهد بود.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلا آنلاین

علاوه بر روشی که در بالا توضیح دادیم و و جدول بالا، می‌توانید برای تعیین سایز النگوهای قدیمی که کاملا دایره‌ای هستند و شکل ثابتی دارند به روش زیر عمل کنید.

 

یکی از النگوهایی که در خانه دارید و سایزش اندازه دستتان است را بردارید.

آن را روی خط کش بگذارید و اندازه‌ی قطر بخش داخلی النگو را اندازه بگیرید.

عدد به دست آمده را در جدول زیر پیدا کنید تا سایز درست النگوی خود را پیدا کنید.

 

 

تمام راه های یادگیری و آموزش اکستنشن مو

 آموزش اکستنشن مو یکی دیگر از پروسه ها و زیر شاخه های هنر آرایشگریه که اتفاقا مبحث بسیار جالب و شیرینه. این پروسه در واقع به نوعی، خودش یک حرفه جداگانه هستش و این روزها طرفداران زیادی رو در جای جای ایران به خودش جذب کرده. متخصصان این حرفه با استفاده از موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، تلاش میکنند تا موهای شما رو پرپشت تر، زیباتر و به رنگ دلخواهتون در بیاد.

به لطف تکنیک های بکار رفته در این هنر، و به واسطه استفاده از موهای مصنوعی، که اتفاقا تنوع زیادی هم دارند شما میتونید برای یک مدت طولانی موهایی بلند و جذابتر از همیشه داشته باشید.

خیلی ها میتونن اینکار رو در ابتدایی ترین حالت ممکن و در خونه انجام بدن. اما برای اینکه نتیجه نهایی خوب و حساب شده از آب در بیاد بهتره که آموزش های تخصص مربوط به این دوره رو حتما گذروند. ما در این مقاله سعی میکنیم بهترین راه آموزش اکستنشن مو رو به شما معرفی کنیم

اکستنشن مو چیه؟

طبق معمول بیشتر کسانی که این مقاله رو میخونن تا حدودی با این عبارت آشنا هستند. اما اجازه بدید به صورت خلاصه و کوتاه یک تعریف از اکستنشن موها رو با هم مرور کنیم.

فرض کنید شما موهاتون کوتاهه و یا اصلا موهای کم پشتی دارید. اگر احیانا به هر دلیلی نمیخوایید موهاتون دیگه کوتاه باشه و یا از کم پشت بودن اونا خسته شدید، میتونید روی اکستنشن اون ها حساب باز کنید. شما در واقع میایید با کمک دسته های موی مصنوعی (و یا حتی طبیعی) که به موهای خودتون متصل میشن (با تکنیک های خاصی) موهاتون رو بلند، پرپُشت و یا حتی رنگی کنید.

به خاطر این دلایل حتما اکستنشن مو رو یاد بگیرید

اکستنشن یک شاخه نوپا از آرایشگریه، اگر قبلا چنین چیزی روی موها انجام نمیشد، اما الان متقاضیان این کار آرایشی بسیار زیاد شده. به نظر میرسه بنا به دلایل اثبات شده زیر، یادگیری یک دوره آموزشی اکستنشن مو میتونه شما رو به سمت یک درآمد نسبتا خوب هدایت کنه:

نوپا بودن این هنر (چند سال بیشتر از رو آوردن ایرانی ها به اینکار نمیگذره)

بالا بودن تعداد مشتری ها (معمولا بیشتر خانم ها برای مراسم هایی مثل عروسی، نامزدی، تولد و جشن های دیگه چنین کاری انجام میدن، هر روز خدا هم میتونه عروسی باشه یا جشن برگزار بشه. واین یعنی مشتری و درآمد)

اگر آرایشگر هستید با یادگیری اصولی و تخصصی این حرفه میتونید تعداد مشتری هاتون رو بیشتر کنید

یک کار خلاقانه و سرگرم کننده است

یادگیریش آسونه و فقط چند جلسه تخصصی نیاز داره

یک مبلغ کم هزینه میکنید و مبالغ بالایی درآمد کسب میکنید

و .. 

رفرنس : دوره های آموزش آرایگشری

منبع : سالن زیبایی الماس نشان

 

برای سرمایه‌گذاری کدام نوع طلا سود بیشتری دارد؟

 در پاسخ به اینکه برای سرمایه‌گذاری کدام نوع طلا سود بیشتری دارد؟ طلای آب شده بهتر است یا دست دوم؟ سکه؟ طلای نو؟ یا شمش؟ در زیر توضیحات کاملی ارائه داده‌ایم.

به این توجه داشته باشید که خرید طلا به هر شکلی که باشد، سکه، شمش و حتی زیورآلات، حکم سرمایه را دارد. اما هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. مثلاً کفه‌ی ترازوی طلای دست‌دوم نسبت به طلای نو سنگین‌تر است. یا خرید شمش طلا بهتر از خرید طلای آب‌شده است. حالا برای اینکه بهتر متوجه این منظور شوید، همه‌ی موارد را با هم مقایسه کرده‌ایم:

طلای آب‌شده بخریم یا شمش طلا

بدون شک سرمایه‌گذاری روی یک کالای شرکتی، معتبر و پرطرفدار مثل شمش طلا از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری روی طلاست. اما مساله اینجاست که شمش قیمت بسیار بالائی دارد و شما نمی‌توانید به طور ماهیانه و مداوم شمش بخرید و کنار بگذارید، مگر اینکه پول زیادی داشته باشید. بنابراین برای مردم عادی، طلای آب‌شده گزینه‌ی مناسب‌تری نسبت به شمش است. چون شما می‌توانید ماهیانه بدون پرداخت مالیات ارزش بر افزوده و کارمزدهای قابل توجه، به اندازه بودجه‌ی خود طلای آبشده بخرید و به این ترتیب سرمایه‌گذاری کنید.

بیشتر بخوانید :

طلای آب شده بخریم یا سکه

در مورد اینکه طلای آب‌شده ب(دست دوم) بهتر است یا سکه دو دیدگاه کاملاً متضاد وجود دارد. برخی می‌گویند امن‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری، خرید سکه است زیرا تقلب در آن تقریباً صفر است. عده‌ای هم اعتقاد دارند که چون طلای آب‌شده مالیات و کارمزد ندارد و طلای بیشتری می‌توان خرید، پس برای سرمایه‌گذاری گزینه‌ی بهتری نسبت به سکه است.

طلای دست‌دوم بخریم یا طلای نو

وقتی شما طلای نو می‌خرید باید کارمزد و مالیات هم پرداخت کنید که این مبالغ در زمان فروش از طلا کم می‌شود. در نتیجه، سود کمتری خواهید برد. اما وقتی طلای دست‌دوم خریداری می‌کنید، چون هنگام خرید برای اجرت ساخت آن پولی نداده‌اید، پس موقع فروش سود بیشتری کسب می‌کنید. به همین خاطر است که اغلب افرادی که می‌خواهند روی طلا سرمایه‌گذاری کنند سراغ خرید طلای دست‌دوم می‌روند.

مزیت طلای بی‌اجرت این است که شما می‌توانید به اندازه‌ی بودجه و سرمایه خود طلا خریداری کنید. یعنی محدودیت‌های قیمتی طلاهای نو برایتان مطرح نیست.

البته باید بدانید که خرید طلا دست دوم یا خرید طلای بی‌اجرت هم مشکلات و خطرهای خاص خود را دارد و ممکن است تقلبی و فاقد اصالت باشد. بنابراین اگر نگران تقلبی بودن طلا یا پائین بودن عیار آن هستید، بهتر است سراغ خرید طلای کم اجرت بروید نه طلای بی‌اجرت. در بین انواع طلا، النگو و آویزهای زنجیر کمترین اجرت را دارند که می‌توانند جایگزین طلای دست دوم شوند.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

چگونه با یادگیری شینیون مو درآمدزایی کنیم؟

 شینیون یکی از انواع رایج و پرطرفدار حرفه آرایش مو در تمام دنیا است. در اصل این واژه یه واژه فرانسویه و یه جورایی یعنی پسِ گردن. چون قدیما موها رو جمع میکردند و با سنجاقی چیزی پشت گردن یا بالای سر، اون ها رو میبستند.

شینیون مو تنها محدود به یک مدل نیست و خودش به انواع و اقسام مختلفی تقسیم میشه. علاوه بر سبک های رایج این نوع آرایش، هر روز طراحان و متخصصان این هنر، در تلاش برای طراحی و پیاده سازی مدل ها و سبک های جدید مو هستند. هرچند که معمولا در عروسی ها از این نوع مدل موها استفاده میکنند، اما امروزه برای کوچکترین مهمانی ها هم خانم ها دوست دارند موهاشون رو شینیون کنن. برای همینه که این هنر در بین خانم های کشورمون تا این حد پرطرفداره.

در این مقاله قصد داریم شما رو با دوره آموزشی شینیون مو آشنا کنیم و بهتون بگیم که جوری میتونید از این هنر پول در بیارید. پس با دوره های آموزش ارایشگری سالن زیبایی الماس نشان همراه شوید.

شینیون چیه؟

بر اساس یه قاعده کلی، شینیون یعنی اینکه شما موهای خودتون رو جمع کرده و با کمک وسیله هایی اون ها رو بخش های مختلف سر ثابت نگه دارید. البته یادمون باشه که این مدل آرایش مو ، بیشتر به خاطر اینه که ما، مو ها رو به منظور زیبایی با مدل ها و فرم های مختلف میبندیم.

با توجه به تخصصی و هنری بودن این کار، شینیون واقعا کار هر کسی نیست و باید به دست متخصصانی انجام بشه که دوره های حرفه ای اون رو پشت سر گذاشتند و فلسفه این کار رو درک میکنند.

شکل گرفتن طرح ها، مدل ها و نماهای زیبا و خیر کننده در این هنر خلاقانه، علاوه بر نوع آموزش های گذرانده شده، به خلاقیت، نوآوری و سلیقه آرایشگر شینیون بستگی داره.

چرا یادگیری و آموزش شینیون میتونه درآمدزا باشه؟

خیلی از افرادی که اکنون متخصص این هنر هستند معمولا صرفا به خاطر اینکه با یک هنر سروکار دارند و سلیقه و خلاقیت خودشون رو به چالش بکشن وارد این کار شدند. اونها شاید هیچوقت فکرش رو نمیکردن که این هنر تا این حد بتونه پیشرفت کنه و هواداران زیادی از سراسر دنیا رو به خودش جذب کنه.

به هر روی، به خاطر دلایل زیر می تونید با گذروندن دوره آموزش شینیون مو درآمد خوبی برای خودتون دست و پا کنید:

  • بازار کار خوب این هنر
  • تنوع مدل های اجرایی
  • توانایی الگوبرداری از هنرمندان مشهور این رشته
  • از هر سنی که شما فکرش رو بکنید مشتری برای اینکار هستش
  • هر روز آپدیت میشه و اگه یک سبک و مدل دمده بشه سبگ دیگری جاشو میگیره
  • میتونید در کنار کار کردن تدریس هم بکنید

و …  

دوره آموزشی شینیون به درد چه کسایی میخوره؟

  • کسایی که عاشق خلاقیت و نوآوری هستن
  • کسایی که دنبال منبع درآمدن
  • کسایی که توی کار آرایش مو هستند
  • کسانی که کوپ کار میکنند ( آموزش کوپ مو )
  • کسایی که گریم و میکاپ کار میکنند  
  • کسانی که میخوان شینیون مو رو تدریس کنند
  • و …
صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 صفحه بعد