راهنمای سایز مصنوعات طلا

سایزبندی انگشتر، دستبند، گردنبند و … در مصنوعات طلا برای خرید اینترنتی  طلا و حتی خرید هایی که در محل گالری انجام می پذیرد یک امر اجتناب ناپذیر است، بنابراین این مقاله از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا  را تا انتها بخوانید تا با راهنمای سایز مصنوعات طلا آشنا شوید.

راهنمای سایز برای تمامی افراد اعم از مرد و زن و کودک ، نوجوان و جوان و … قابل اندازه گیری است.

معمولا اندازه گیری سایز انگشتر توسط حلقه های شماره گذاری شده انجام می پذیرد که این وسیله قاعدتا در خانه ها یافت نمی شود بنابراین ما به شما راه حل ساده ای را پیشنهاد می کنیم

انگشترها معمولا سایزهای بین ۵۰ تا ۶۵ دارند و خانم ها و آقایان برای هر انگشت خود یک شماره سایز دارند که برای اندازه گیری بدون وسایل مربوطه، می توان از طریق یک تکه نخ این کار را به شکلی آسان انجام داد

ابتدا تکه نخ را به دور انگشتی که می خواهید انگشتر را برای آن سایز بندی کنید گره می زنید و سپس محل گره را با قیچی بریده و تکه بریده شده را با خط کش اندازه گیری نمایید و با استفاده از جدول ذیل سایز انگشتر خود را پیدا کنید.

راهنمای سایز گردنبند

راهنمای سایز گردنبند در واقع مشاهده جانمایی گردنبند روی تن می باشد که طبق تصویر ذیل می توانید محل جای گیری گردنبند را بر روی بدن مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که امروزه کارهای فانتزی و اسپورت سایز ۴۰ سانتی متر دارند و کارهایی که به عنوان چوکر شناخته می شوند نیز بین ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشند.

راهنمای سایز دستبند

برای اندازه گیری سایز دستبند کار بسیار راحت است، برای اینکار شما فقط به یک متر نیاز دارید تا دور مچ خودتان را با آن اندازه بگیرید و بعد با اعداد داخل جدول ذیل مقایسه کنید تا سایز دستبندتان را بیابید.

راهنمای سایز پابند را می توان مانند دستبند انجام داد.

حتما بخوانید :