انتخاب آرایشگاه مناسب برای روز عروسی

یکی از مهم ترین بخش برای عروس خانم ها، آرایشگاه و انتخاب آرایشگر می باشد، امکان دارد شما تعریف فلان سالن را از نزدیکانتان بشنوید ولی از این خبر ندارید که آرایشگر ماهر است یا مبتدی، برخی سالن‌های برند فقط به دلیل شناخته شده بودن سر زبان هستند اما اگر شما به آنها سری بزنید ممکن است اصلا از کیفیت کار، بهداشت یا طرز برخورد آرایشگران خوشتان نیاید.

یک سالن خوب سالنی است که پرسنل آن با شما رفتار محترمانه‌ای دارند، به حداقل‌های حقوق مشتری اهمیت می‌دهند. محیط آن از جمله،میزکار، دیوارها، کف و سرویس‌های بهداشتی تمیز وباطروات باشد.

آرایشگر باید هنرمند ، خلاق و با حوصله باشد. یک آرایشگر ضمن اینکه باید تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌ را بداند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند. مثلا شما می‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید بتواند این مدل را برای شما نقد کند و بگوید به چه دلایلی موافق یا مخالف خواسته ی شماست.

بیشتر بخوانید :

اطلاع از نظرات مشتریان

حتما در سالن زیبایی مشتری‌هایی حضور دارند که از قبل به این سالن مراجعه می‌کنند کنار آنها بنشینید و در مورد سالن و آرایشگاه مورد نظرتان از آنها بپرسید. این افراد می‌توانند معایب یا محاسن کار سالن یا آرایشگر را در اختیارتان قرار دهند

استفاده ازخدمات آرایشگاه

برای دیدن کیفیت کار اگر سالن و آرایشگری را انتخاب کردید حتما چند ماه قبل از عروسی خدمات زیبایی که از او می‌خواهید را امتحان کنید،انجام خدمات دلخواه مانند گریم صورت، کمک به پوشیدن و ست کردن لباس عروس، پاکسازی پوست و… ممکن است آرایشگر خیلی خشن و باعجله بخواهد کارش را یک‌ جوری تمام کند یا این‌که اصلا نتیجه کار او را نپسندید و ترجیح بدهید پول ‌تان را در سالنی دیگر خرج کنید.

دیدن نمونه کارهای قبلی

دربسیاری از آرایشگاه‌ها آلبوم نمونه های قبلی وجود دارد می‌توانید حتی آلبوم عروس هایی که این سالن آراسته را نگاه کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن از سوابق آرایشگر نمی‌تواند چندان نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد، متاسفانه بسیاری از آرایشگران از تصاویری جعلی به عنوان نمونه کار استفاده می کنند،پیشنهاد میکنیم فقط به تصاویری اعتماد کنید که در آنها بخشی از سالن آرایشگاه و یا کارت ویزیت آنها به وضوح دیده می شود.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

رفرنس : الماس نشان