– اگر صورتی دراز با موهای بلند دارید، خرید گوشواره طلا حلقه‌ای بهترین گزنیه برای شماست. به این خاطر که توازن لازم برای زیبایی چهره شما را به وجود می‌آورد.

– اگر صورت گرد دارید، گوشواره حلقه‌ای دایره‌ای، آن را گردتر نشان می‌دهد و اندازه و قد موها هم روی آن تاثیری ندارد.

– اگر موهای بلند دارید، توصیه می‌کنیم آویزهای بلند و گوشواره‌های سفید و درخشانی انتخاب کنند که برق آن از زیر موهایشان دیده شود.

– اگر قرار است موهای بلند خود را در پشت سرتان جمع کنید، فرقی ندارد چه مدل گوشواره‌ای انتخاب کنید. چون موها باعث پوشیده شدن گوشواره نمی‌شود.

– اگر همیشه موهایتان باز است بهتر است گوشواره‌های خوشه‌ای را انتخاب کنید.

– هنگام انتخاب گوشواره‌های نگین‌دار مناسب برای مدل موهای‌تان حتما رنگ چشم و مو را در نظر بگیرید.

در آخر هم باید بگوییم که گوشواره با مدل‌های بسیار متنوع از میخی و حلقه‌ای گرفته تا آویز و منگوله‌دار و در رنگ‌های بسیار متنوع در بازار موجود است. به همین خاطر چندان عجیب نیست که انتخاب از میان آنها برایتان دشوار باشد. اما با مواردی که در بالا اشاره کردیم، همچون توجه به اندازه موها و رنگ موها می‌توانید گزینه‌های موجود را فیلتر کرده و به این ترتیب، دایره انتخاب‌های خود را کوچک کنید تا انتخاب گوشواره بر اساس مدل مو برایتان آسان‌تر شود.

شما می‌توانید بر اساس قد و رنگ موهای خود مدل‌های بسیار متنوع گوشواره طلا را طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مشاهده و خریداری کنید. تمامی گوشواره‌های این مجموعه دست‌ساز و از طلای ۱۸ عیار هستند.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلا