اغلب خانم‌ها هنگام خرید گوشواره طلا سعی می‌کنند کمد لباس‌هایشان را در نظر داشته باشند و بر اساس رنگ و تیپ لباس‌هایشان خرید خود را انجام دهند. اما فارغ از رنگ لباس، خوب است گوشواره را بر اساس فرم صورت خود خریداری کنید. برای اینکه با اصول این کار آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با طلا فروشی آنلاین آزادی  همراه باشید.

گوشواره یکی از زیورآلاتی است که در مدل‌های مختلف زنانه، مردانه و بچه‌گانه طراحی و عرضه می‌شود و در همه جای جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. انواع گوشواره از مواد مختلفی همانند طلای ۱۸ عیار، پلاتین، تیتانیوم، مس و نقره استرلینگ ساخته می‌شوند که هر فردی بنا به سلیقه و علاقه خود یکی از آنها را انتخاب می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که طلای سفید از ترکیب نیکل ساخته می‌شود، در نتیجه برای کسانی که حساسیت دارند به هیچ عنوان گزینه‌ی مناسبی نیست زیرا می‌تواند باعث خارش، التهاب، تحریک، سوزش پوست یا تاول زدن آن شود.

بیشتر بخوانید :

گوشواره انواع و شکل‌های بسیار متنوعی دارد. به همین خاطر بسیار مهم است که این زیور را بر اساس فرم صورت خود انتخاب کنید. به طور مثال، گوشواره‌های میخی با و بدون سنگ قیمتی برای صورت‌های باریک و کشیده مناسب هستند. یا مثلاً گوشواره‌های حلقه‌ای برای صورت‌های مربعی بهترین گزینه بشمار می‌روند. گوشواره‌های آویز برای زنانی که موهای بلندی دارند گزینه مناسبی هستند. یا مثلاً گوشواره رشته‌ای برای صورت‌های قلبی مناسبند.