براي داشتن يك ارزشيابي توصيفي همراه با يادگيري مؤثر و مفيد لازم است كه معلمان با اهداف اين نوع كار و ابزار و نحوه ي انجام آن آشنا شوند وآنگاه اولياء را در جريان كار قرار دهند و آنها را توجيه كرد و سپس دانش آموزان را توجيه كرد و در اين صورت است كه همگي با هم با فكر و توان هم مي توانيم راه را تا پايان ادامه دهيم و به نتايج مطلوب برسيم
با سلام خدمت بازديدكننده عزيز ، محصول حاضر يكي از هزاران فايل آماده شده توسط سايت ما مي باشد. توضيحات كامل و اطلاعات تكميلي آن در لينك ادامه مطلب آمده است. لطفا به لينك زير برويد...

مقاله فراخوان  ارزشيابي پيشرفت تحصيلي  ( كيفي – يادگيري )

===================

ايميل هاي پشتيباني اختصاصي

info@cero.ir
cero.ir@yahoo.com